Starless Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Witam Kolegów, mam następujący. problem z zainstalowaniem RealFlight 7,5. W czasie pierwszej instalacji wskazałem jako docelowy dysk D: - gdyż jest to szybki SSD, jednak instalator nie mógł na tym dysku RF zainstalować. Obecnie chcę zainstalować program na C;, ale otrzymuję komunikat że wykryto poprzednią instalację, następnie RF sprawdza w Necie czy jest nowa wersja, po czym nie stwierdza ,że program jest aktualny, a w końcu Knife Edge Installer przestaje działać. Jedyne co można zrobić to zamknąć instalatora. Pisałem maila do RealFlight ale bez echa. Próbowałem wyczyścić pozostałości instalki przez TotalUninstal i CCleaner, ale to też nie pomaga. Co z tym zrobić ? Pozdrawiam, Piotr
Marcin K. Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Miałem podobny problem. Też z nieskończoną instalacją. Spróbuj wyczyścić wszystko co rf zdążył zainstalować. W ostateczności będziesz potrzebował nowej instalki. Kolega u siebie nie dokończył instalacji i u mnie już instalka nie działała bo było rozpoczęte
Wenar Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 wyczyść wszystkie biblioteki, usuń wszystko gdzie są ślady, instaluj bez internetu a możesz zainstalować na innym komputerze? spróbuj, bo może być instalka uszkodzona.
Starless Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Na innym komputerze zainstalowałem, ale to laptop 15 cali, a stacjonarny mam z monitorem 42 cale,
Wenar Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 1. ustaw w katalogu pokazywanie plików ukrytych 2. recznie wyszukaj wszystkie pliku utworzone i modyfikowane dnia (w dni) w którym była pierwsza instalacja szukania dokonaj przez globalną wyszukiwarkę systemu kombinacja klawiszy [start] + [f] - opcje dobrze poustawiaj
Starless Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Opublikowano 10 Lutego 2017 Dla potomnych poniżej rozwiązanie problemu powtórnej,/ niedokończonej instalacji RF, prosto z Hobbico/ Great planes: Please be aware there has been a known issue where Windows 7 is automatically (and silently) enabling Compatibility Mode for an earlier version of Windows (typically Windows XP) for the installer on some products. When this happens, the installer window for RealFlight will not appear. Here is a procedure you can use to locate and disable the Compatibility mode setting for the RealFlight installer under Windows 7: 1. Close all open windows and messages. 2. Insert the RealFlight 7.5 disk. 3. From the Windows Start menu, select Computer. 4. In the Computer window, right click on the drive where your RealFlight 7.5 disk currently resides and select Open from the menu box that appears. 5. From the RealFlight 7.5 disk contents, right click on the Setup application and select Properties. 6. From the Properties window, select the Compatibility tab. 7. If the Compatibility mode option has a check mark next to it, then Windows is currently using that feature to run the installer for RealFlight (this is incorrect). Remove the check mark next to the Compatibility mode option. Please Note: Some users have reported the Compatibility mode option is grayed out where they cannot remove the check mark. If that is the case for you, click the button at the bottom of the Compatibility tab that says "Change settings for all users". A second window should appear where you can remove the check mark from Compatibility mode. 8. Once you have successfully removed the check mark from the Compatibility mode option, click the Apply button first (at the bottom), then click the OK button. 9. With the Compatibility mode option disabled, return to the disk contents for RealFlight 7.5 and double left click on the Setup application. The installer for RealFlight 7.5 should open where you can begin the installation process.
Starless Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 I jeszcze podłączenie nadajnika Hitec Aurora do RealFlight (i innych symulatorów). Aurora 9 & 9X Simulator Interface Function Set-up: 1. Plug Dongle into a USB Port on PC, plug Mono Plug into "Trainer" socket on rear of Aurora TX. (A Mono plug is used with SIM whereas a Stereo plug is used in Buddy/Trainer/Slave/Data Transfer mode)2. Switch TX On. Do NOT touch the "Transmit - "Yes" or "No" buttons on Initial Screen, simply wait for a few moments more and the "[MULTI - I/O]" Icon will appear belowthe "Hitec" logo on right lower corner of screen. 3. Select "[T.Pupil]" and proceed as normal to set up as detailed in the "Clearview, FMS & RCDP Settings Instruction sheet" attached this post. There is no need to remove the module.Aurora do not transmit RF when used in [T.Pupil] (Simulator) mode.4. Do Not try running any type of transmitter off a wall charger, whilst using a simulator, this as charger outputs half wave rectified, unregulated and unfiltered DC. Transmitter cannot function correctly on other than a smooth fully regulated battery type power source.(Reason why transmitter charger jack is shut off when the transmitter is turned on. User will notice that if transmitter is turned on whilst charger is connected, the red LED on the charger goes out to indicate it is no longer charging.)
Rekomendowane odpowiedzi