oki188 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam. Dzięki uprzejmości jednego ze sklepów dostałem ostatnio do testów nowość na rynku. Model firmy Copter X 450SE V2. Muszę przyznać że model mnie zauroczył wykonanie jest naprawdę na dobrym poziomie oraz właściwości lotne również a dokładając do tego radio 2.4GHz to już jest odlot. Ale zacznijmy od początku. Tak prezentuje się model postawiony na oryginalnej walizce z zestawu A tu już z rozłożonymi skrzydełkami na trawce Głowica jest naprawdę solidnie wykonana z alu w technologi CNC Wirnik ogonowy również Standardowe żyro pracuje bardzo dobrze choć na pierwszy rzut oka wygląda nie za ciekawie Pakiety montujemy jak w T-rexie Głowica z widokiem na serwa Silnik i niebieskie koło główne od spodu widać podwieszony regulator Odbiornik (a właściwie 2) jeden w pionie drugi w poziomie systemu 2.4Ghz widok z drugiej strony helika Teraz może coś o dołączonym do zestawu wyposażeniu. W zestawie znajduje sie ładowarka baterii Li-Pol (prąd ładowania 0.8A) Oraz zasilacz do niej Kabel do symulatora lotów (na USB) Pasek do nadajnika Oraz gąbkę do łopat i zapasowe śrubki Może coś o samym nadajniku. Nadajnik 2.4GHz jest bardzo prosty zasilany 8 bateriami bądź akumulatorami. Posiada 2 przełączniki oraz 2 gałki do regulacji. wszystkie reversy i inne zbędne przełączniki zostały wyeliminowane. Aparatura jest przystosowana do tego modelu. Uwaga to nie jest aparatura przeznaczona do 3D możemy na niej polatać swobodnie bez żadnych elementów akrobatyki A tak się prezentuje Odkręcana antena (gniazdo jak w kartach Wi-Fi) więc możemy zmienić na jaką chcemy od wyżej wymienionych kart. Widok lewej strony aparatury. Przełącznik podpisany SW.B służy do gaszenia silnika Throttle Hold a gałka podpisana VR( hmm dziwny mikser ruszający 1 serwem w tarczy ?? czyżby regulacja poziomu tarczy Widok prawej strony aparatury. Przełącznik podpisany SW.A są to jakby 2 zakresy wychyleń serw w tarczy możemy ustawić łagodne lub ostre wychylenia a gałka podpisana VR(A) służy do regulacji czułości żyroskopu. A teraz może kilka fotek z oblotu modelu Podsumowując model prowadzi się jak po sznurku jest bardzo stabilny w zawisie i łatwy w pilotażu idealnie nadaje się dla początkujących pilotów lub dla bardziej zaawansowanych. Przyznam się że sam jestem zafascynowany właściwościami lotnymi maszynki i kto wie czy nie przerzucę się na taką bryczkę Poza tym wykonanie nie budzi żadnych zastrzeżeń wszystkie śruby są dobrze pozakręcane a cała konstrukcja bardzo sztywna. Podwozie wykonane jest z jakiegoś plastiku który jest dość odporny na ostre przyziemianie więc początkujący nie powinni go połamać Model który dostałem na test wyposażony był w • Standardowy silnik bez szczotkowy CopterX 3500Kv • Regulator silników bez szczotkowych 30A • Nadajnik i odbiornik CopterX 2.4 GHz • 4 x servo 9g Elf Hobby (coś jak SG90) • Żyroskop Elf Hobby Gyro 240 • 30-amperowy regulator silników bez szczotkowych • Akumulator Litowo Plimerowy 11.1V 2000mAh 15 C w skład zestawu wchodzi jeszcze wszystko opisane jak wyżej łącznie z aluminiową walizką Model porównując do T-rexa jest według mnie identyczny może różnic się drobnymi szczegółami według mnie jego pojawienie się na rynku jest dobrą alternatywą dla dość drogich T-rexów. Do testów dostarczył sklep www.helikoptery-rc.pl
d_adam Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Mam takiego od dłuższego czasu i wyposażam go. Czekam jeszcze tylko na żyrko
robraf Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 tez bym chcial taki przetestowac :] ile taki kosztuje
robraf Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 1249 zł no to niexle musialbym sprzedac wszytskie swoje spaliniaki i elektryki może kiedys... ... za jakies 10 lat
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.