mikpasz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Hej Nie mam żadnego doświadczenia z żaglówkami i chce zacząć jednak nie mam pojęcia co kupić. Modele Zabawki, które zwróciły moją uwgę: 1. Proboat Ragazza 2. Focus v2 3. Dragonflite 95 Czym się one różnią??? Jedyne co ja jako totalny laik jeśli chodzi o żaglówki widzę, że Dragonflite 95 jest droższy i mniejszy a Ragazza wyglada tak samo jak focus v2 a jest droższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikpasz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Nie, jestem zbyt leniwy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To musisz zadawać pytania na forum o zabawkach a nie modelarskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikpasz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To w takim razie pomoże mi ktoś przy wyborze zabawki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Kup po prostu tą, która Ci się podoba. Dostałeś do W. Falkowskiego namiary już nie raz, poszedł byś porozmawiał, może by się znalazła w jego modelarni jakaś żaglówka z prawdziwego zdarzenia. Miałbyś z jej używania frajdę i nie walczył z plastikiem i chińszczyzną. W końcu to są fachowcy, przyjedź na koniec sezonu do Bornego Sulinowa na zawody to się czegoś dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...