Skocz do zawartości

Nasze jety


RobertK

Rekomendowane odpowiedzi

Mój pierwszy jet napędzany turbiną Jas 39 Gripen  . Myślę że mogę go tak nazywać bo najbardziej go przypomina . Początkowo latał na turbinie  jetjoe 1200   5,5 kg ciągu  potem był GTM 100 , który poszedł do Bae Hawka  i teraz lata na GTM 85 i tak na razie zostanie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Włodku!

 

    Fajny model , podziwiam Cię za te starty i lądowania na drodze :) .

Trzymaj tak dalej. Jest tyle pięknych jetów do zbudowania.  

 

                            Pozdrawiam Lucjan


Modele Lucjana widziałem, są super wykonane  :D  :D

 Cześć Marku!

 

 Dzięki  za miłe słowa. Widzę że znowu pojawiłeś się w gronie modelarskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Lucjan

To prawda, pięknych jetów jest tylko czasu brak. A z tym lataniem to nie jest tak, że im szerszy pas tym trudniej w niego trafić. :)


A to wspomniany wcześniej Bae Hawk z turbiną GTM 100 . Model nie jest jeszcze wykończony, brak wielu detali . To raczej egzemplarz testowy , szukam słabych punktów do poprawienia . Planuję lżejszą wersję ale chyba w tych samych barwach.

post-682-0-51993300-1497652067_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Lucjan

To prawda, pięknych jetów jest tylko czasu brak. A z tym lataniem to nie jest tak, że im szerszy pas tym trudniej w niego trafić. :)

A to wspomniany wcześniej Bae Hawk z turbiną GTM 100 . Model nie jest jeszcze wykończony, brak wielu detali . To raczej egzemplarz testowy , szukam słabych punktów do poprawienia . Planuję lżejszą wersję ale chyba w tych samych barwach.

Witaj !

 

 Wiadomo trafianie w pas o odpowiedniej szerokości  wymaga treningu,  ale ja się zastanawiam jak często jeżdżą po tej drodze pojazdy.... bo może trafić  się bliskie spotkanie  pierwszego stopnia :)  Hawk  piękny, ale pomyśl o ISKRZE .....

 

 

                                        Pozdrawiam Lucjan

Niby tak wróciłem może wpadnę na lotnisko, ale ceny zaporowe dla mnie chyba że mi załatwisz weterana  :D Lucjan 

Cześć Marku!

 

  Ja już od dawna nie latam na Muchowcu.....

 

 

                          Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dymku można sądzić że to df.

 

Roberta modele widziałem i wiem jaki miały napęd. 

Napisz Lucjan czym jest "pędzony" Twój model Rafael-a i wrzuć jakieś zdjęcie ze środka bo widzę, że spaliny wychodzą tylko przez jedną-prawą rurę.

Już odpowiadam: Zdjęcia modelu są z czasów kiedy był napędzany impelerem RAMTEC+ OS Max 91 vrdf. Ponieważ rura rezonansowa była  zamontowana w tunelu wylotowym lekko skośnie ,to spaliny wylatywały prawym wylotem :) . Jak znajdę zdjęcia wnętrza modelu to pokażę jak to wyglądało.

 

 

                                       Pozdrawiam Lucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj !

 

 Wiadomo trafianie w pas o odpowiedniej szerokości  wymaga treningu,  ale ja się zastanawiam jak często jeżdżą po tej drodze pojazdy.... bo może trafić  się bliskie spotkanie  pierwszego stopnia :)  Hawk  piękny, ale pomyśl o ISKRZE .....

 

 

                                        Pozdrawiam Lucjan

 

Miałem ma myśli że trafienie w szeroki ale dość krótki pas może być trudniejsze od  lądowania na tak długiej drodze.

 

Auta jeżdżą bardzo rzadko i tylko do 3,5 t , chociaż na filmie wygląda na spory ruch . Czasem bywa że ktoś chce popatrzeć i zatrzymuje się na środku a mi się paliwo kończy , takie dodatkowe utrudnienie. Ogólnie fajne miejsce, bardzo duża przestrzeń , latamy tam już chyba z 15 lat , jak na razie nic się nie wydarzyło, zawsze informujemy się o podejściu do lądowania . Na czynnych lotniskach , też nie jest bezpiecznie latać modelami mimo wydzielonych stref.

Odnośnie ISKRY to fajny model ale ten wydech pod kadłubem jakoś do mnie nie przemawia.

 

 Twoje modele są naprawdę piękne , widać w nich prawdziwą pasję i zaangażowanie .

 

Pozdrawiam Włodek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ma myśli że trafienie w szeroki ale dość krótki pas może być trudniejsze od  lądowania na tak długiej drodze.

 

Auta jeżdżą bardzo rzadko i tylko do 3,5 t , chociaż na filmie wygląda na spory ruch . Czasem bywa że ktoś chce popatrzeć i zatrzymuje się na środku a mi się paliwo kończy , takie dodatkowe utrudnienie. Ogólnie fajne miejsce, bardzo duża przestrzeń , latamy tam już chyba z 15 lat , jak na razie nic się nie wydarzyło, zawsze informujemy się o podejściu do lądowania . Na czynnych lotniskach , też nie jest bezpiecznie latać modelami mimo wydzielonych stref.

Odnośnie ISKRY to fajny model ale ten wydech pod kadłubem jakoś do mnie nie przemawia.

 

 Twoje modele są naprawdę piękne , widać w nich prawdziwą pasję i zaangażowanie .

 

Pozdrawiam Włodek

Dzięki Włodku za miłe słowa. Życzę Ci samych udanych i bezpiecznych  startów i  lądowań .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przyszła pora na model samolotu ze    ZŁOTEJ ERY ODRZUTOWCÓW   .   F-9 PANTER   samolot pokładowy z lat  pięćdziesiątych ubiegłego wieku.Napędzany turbiną o ciągu 8kg.                                                                                                              post-6784-0-70840200-1498240883_thumb.jpgpost-6784-0-16251500-1498240865_thumb.jpgpost-6784-0-68196800-1498240929_thumb.jpgpost-6784-0-27980000-1498240946_thumb.jpgpost-6784-0-89971900-1498240969_thumb.jpgpost-6784-0-76107500-1498240986_thumb.jpgpost-6784-0-10544500-1498241010_thumb.jpgpost-6784-0-41461700-1498241048_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.