Włodek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mój pierwszy jet napędzany turbiną Jas 39 Gripen . Myślę że mogę go tak nazywać bo najbardziej go przypomina . Początkowo latał na turbinie jetjoe 1200 5,5 kg ciągu potem był GTM 100 , który poszedł do Bae Hawka i teraz lata na GTM 85 i tak na razie zostanie.
Lucjan Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Witaj Włodku! Fajny model , podziwiam Cię za te starty i lądowania na drodze . Trzymaj tak dalej. Jest tyle pięknych jetów do zbudowania. Pozdrawiam Lucjan Modele Lucjana widziałem, są super wykonane Cześć Marku! Dzięki za miłe słowa. Widzę że znowu pojawiłeś się w gronie modelarskim.
Włodek Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Witaj Lucjan To prawda, pięknych jetów jest tylko czasu brak. A z tym lataniem to nie jest tak, że im szerszy pas tym trudniej w niego trafić. A to wspomniany wcześniej Bae Hawk z turbiną GTM 100 . Model nie jest jeszcze wykończony, brak wielu detali . To raczej egzemplarz testowy , szukam słabych punktów do poprawienia . Planuję lżejszą wersję ale chyba w tych samych barwach.
Marek_Spy Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Niby tak wróciłem może wpadnę na lotnisko, ale ceny zaporowe dla mnie chyba że mi załatwisz weterana Lucjan
Lucjan Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Witaj Lucjan To prawda, pięknych jetów jest tylko czasu brak. A z tym lataniem to nie jest tak, że im szerszy pas tym trudniej w niego trafić. A to wspomniany wcześniej Bae Hawk z turbiną GTM 100 . Model nie jest jeszcze wykończony, brak wielu detali . To raczej egzemplarz testowy , szukam słabych punktów do poprawienia . Planuję lżejszą wersję ale chyba w tych samych barwach. Witaj ! Wiadomo trafianie w pas o odpowiedniej szerokości wymaga treningu, ale ja się zastanawiam jak często jeżdżą po tej drodze pojazdy.... bo może trafić się bliskie spotkanie pierwszego stopnia Hawk piękny, ale pomyśl o ISKRZE ..... Pozdrawiam Lucjan Niby tak wróciłem może wpadnę na lotnisko, ale ceny zaporowe dla mnie chyba że mi załatwisz weterana Lucjan Cześć Marku! Ja już od dawna nie latam na Muchowcu..... Pozdrawiam.
Lucjan Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 A teraz RAFALE 2 B, przepięknie latający model.
Marek_Spy Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Wydaje mi się że tez go widziałem .
vader Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Roberta modele widziałem i wiem jaki miały napęd. Napisz Lucjan czym jest "pędzony" Twój model Rafael-a i wrzuć jakieś zdjęcie ze środka bo widzę, że spaliny wychodzą tylko przez jedną-prawą rurę.
Lucjan Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Po dymku można sądzić że to df. Roberta modele widziałem i wiem jaki miały napęd. Napisz Lucjan czym jest "pędzony" Twój model Rafael-a i wrzuć jakieś zdjęcie ze środka bo widzę, że spaliny wychodzą tylko przez jedną-prawą rurę. Już odpowiadam: Zdjęcia modelu są z czasów kiedy był napędzany impelerem RAMTEC+ OS Max 91 vrdf. Ponieważ rura rezonansowa była zamontowana w tunelu wylotowym lekko skośnie ,to spaliny wylatywały prawym wylotem . Jak znajdę zdjęcia wnętrza modelu to pokażę jak to wyglądało. Pozdrawiam Lucjan
Włodek Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Witaj ! Wiadomo trafianie w pas o odpowiedniej szerokości wymaga treningu, ale ja się zastanawiam jak często jeżdżą po tej drodze pojazdy.... bo może trafić się bliskie spotkanie pierwszego stopnia Hawk piękny, ale pomyśl o ISKRZE ..... Pozdrawiam Lucjan Miałem ma myśli że trafienie w szeroki ale dość krótki pas może być trudniejsze od lądowania na tak długiej drodze. Auta jeżdżą bardzo rzadko i tylko do 3,5 t , chociaż na filmie wygląda na spory ruch . Czasem bywa że ktoś chce popatrzeć i zatrzymuje się na środku a mi się paliwo kończy , takie dodatkowe utrudnienie. Ogólnie fajne miejsce, bardzo duża przestrzeń , latamy tam już chyba z 15 lat , jak na razie nic się nie wydarzyło, zawsze informujemy się o podejściu do lądowania . Na czynnych lotniskach , też nie jest bezpiecznie latać modelami mimo wydzielonych stref. Odnośnie ISKRY to fajny model ale ten wydech pod kadłubem jakoś do mnie nie przemawia. Twoje modele są naprawdę piękne , widać w nich prawdziwą pasję i zaangażowanie . Pozdrawiam Włodek
Lucjan Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Miałem ma myśli że trafienie w szeroki ale dość krótki pas może być trudniejsze od lądowania na tak długiej drodze. Auta jeżdżą bardzo rzadko i tylko do 3,5 t , chociaż na filmie wygląda na spory ruch . Czasem bywa że ktoś chce popatrzeć i zatrzymuje się na środku a mi się paliwo kończy , takie dodatkowe utrudnienie. Ogólnie fajne miejsce, bardzo duża przestrzeń , latamy tam już chyba z 15 lat , jak na razie nic się nie wydarzyło, zawsze informujemy się o podejściu do lądowania . Na czynnych lotniskach , też nie jest bezpiecznie latać modelami mimo wydzielonych stref. Odnośnie ISKRY to fajny model ale ten wydech pod kadłubem jakoś do mnie nie przemawia. Twoje modele są naprawdę piękne , widać w nich prawdziwą pasję i zaangażowanie . Pozdrawiam Włodek Dzięki Włodku za miłe słowa. Życzę Ci samych udanych i bezpiecznych startów i lądowań .
Lucjan Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 No i przyszła pora na model samolotu ze ZŁOTEJ ERY ODRZUTOWCÓW . F-9 PANTER samolot pokładowy z lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku.Napędzany turbiną o ciągu 8kg.
Marek_Spy Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Mam gdzieś jakąś turbinę edf i zastanawiam się czy takiego nie zrobić
pawkar Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Ja zrobię ten model na 100%,Panther podoba mi się niemiłosiernie Mam już obiecaną pożyczkę planow Zirolliego od Roberta
Rekomendowane odpowiedzi