Skocz do zawartości

Jakie śmigło do Magnum FS61 w modelu Funfly?


Grzegorz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W (wide) ma szersze łopatki. Pozwala to zwolic model gdy silnik chodzi na wolnych obrotach co jest bardzo przydatne do 3D. Wydaje mi się ze daje tez wiekszy ciąg. "Zwykle" apc z węższymi łopatami pozwala bardziej rozpędzić model, to z kolei przydaje sie do akrobacji precyzyjnej (F3A itp. ) To chyba najwazniejsze róznice ; ]

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Jak w temacie - model rozp.130cm.

 

Masz może pomiary ile Tobie silnik kręcił na tych polecanych 13x4w i 13x4? ja zamierzam kupić też takie ale drewniane Xoar.

I jak z elastycznością i reakcją na gaz.

Opublikowano

Mam APC 13x4W. Przy najbliższej okazji zmierzę obroty.

 

EDIT1:

Mierzyłem. Kręci 10600 obr/min (max), tylko nie wiem, na jakim śmigle (to nie jest APC). Do latania 9800-10000. Śmigło sprawdzę jutro.

 

EDIT2:

Paliwo ArcticGlow A10/19TLRD (10% nitrometanu, 19% oleju rycyna/syntetyk)

 

PS.

Wreszcie oblatałem model.

Lata jak marzenie.

Opublikowano

ja dziś zmierzylem swój i na 13x4W wyszło mi 9600, sprawdziłem na rcuniverse i tyle samo kręci innym :) . ale widać żę jeszcze niedotarty bo nie trzyma długo maksa ;] paliwo 7% nitro 10 syntetyk 10 rycyna

Opublikowano
śmigło RAM England (nie wiem co to takiego?),

 

Ale czego nie wiesz? :mrgreen: W/g mnie dobre śmigło. Takiem mam 16x8 przy OS FS 91 i takie też lecz 12x4 kupiłem do OS LA 46 -choć ten silnik akurat bardzo dobrze pracował na śmigle APC (tym "szablastym") 12,25X3,75.

Opublikowano

Hmm czyli mozna powiedzieć że oddaje około 0,55-0,66 konia. Troche małe to śmigło do tego silnika :)

Model w którym go masz to funfly? Bo ja wsadziłem do katany i musze powiedzieć że lata sie bajkowo :) a silnik wkręca sie jak wariat :)

Opublikowano

Chodzi o Grzegorza :) Napisaliśmy prawie jednocześnie posty :) jak go pisałem Twojego nie było :)

Ale na 13x6 też dobrze kręci Bo z tego co czytałem napisałeś że wykręcał na zwykłym APC 13x6 też około 9600. A jak z reakcją na gaz było, bardzo mułowaty??

Opublikowano

A skąd ta mułowatosć? Bardzo dobrze reagował. Na filmach chyba nawet to słychać.

 

Niestety tylko ten film znalazłem tak na szybko:

 

Opublikowano

Czy mułowaty to było pytanie :) Na słuch ciężko ocenić bo to bardziej czas reakcji silnika w zależności od ruchu drążka mnie interesuje :) Ale spytałem się tylko z ciekawości.

A na jakim paliwie latasz? Sam syntetyk czy też dodatek rycyny stosujesz?

Opublikowano

Paliwo to różnie bo poczatkowo kupiłem do niego Artic glow jakies tam ale nie chciał pracowac na nim. Wię pracował na Tornado 10%, na mieszance tornado + Artic g., oraz na mieszance obu + 20% zapomniałem nazwy. Potem już chciał na tym Artic pracować...

Opublikowano

U mnie reakcja na ruch serwa gazu jest natychmiastowa, nie ma chwili namysłu jak przy dwusuwie. Również wolne obroty niskie i stabilne (też muszę zmierzyć). Mam też APC 13x4W i MA 13x5, tylko muszę bardziej wyprostować golenie, bo skosi trawę na pasie. Tak czy owak, trzeba będzie popróbować.

Sam silnik bardzo mi przypadł do gustu, reguluje się prosto i chodzi jak japoń..., tfu! - jak szwajcarski zegarek.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.