Skocz do zawartości

Bardzo krótki zasięg (30m) AP z chińszczyzny Corsair F4U


zdanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koleżanki i Kolegów.

Kupiłem sobie jakiś czas temu Corsair F4U na alledrogo. Opisałem tu na forum, w ramach przedstawiania się. Jestem początkujący i miałem duże problemy ze sterowanie i Koledzy zasugerowali mi, że powinienem zrobić Zefirka albo RWD i włożyć APkę od korsarza. Zrobilem więc RWD-5 by Skazoo.

Właśnie jestem po kilku oblotach, każdym zakończonym kraksą. Ale depron pięknie się klei więc optymizm pozostał. Mniejsza o opisy nauki, w każdym razie w końcu zacząłem latać ciut dalej i dłużej i odkryłem, że aparatura ma zasięg ok 30m?! Na opakowaniu korsarza jest wyraźnie napisane - 300m.

 

Obawiam się, że nie mogę reklamować. Rozbierałem już nadajnik, bo chciałem dolutować kabelek do FMS, co mi się udało. Opracowałem własny sposób, czym się w przyszłości podzielę, aby posiadacze niemarkowej APki też mogli sobie polatać. Jestem przekonany, że nic nie uszkodziłem. Gniazdko kabla odlutowałem i to nic nie zmieniło.

Czy Koledzy/Koleżanki, możecie coś zasugerować? Może znacie takie przypadki, a może mogę dolutować jakiś wzmacniacz? Jest to FM 27 MHz, proporcjonalna - jak napisali w instrukcji. Nie znam sie na tym, ale na oscyloskopie przebieg jest prostokątny z wypełnieniem proporcjonalnym do wychylenia drążków (to pewnie dlatego jest "proporcjonalna" - sam sobie odpowiedziałem...).

 

Proszę o jakiekolwiek sugestie. Z modelem miałem już tyle przygód (kraksy, wytarte szczotki w silniku i in.), że kiedy właśnie nauczyłem się przetrwać w powietrzu to właśnie pojawił się ten parszywy problem...

 

EDIT:

Jakby co to jeszcze podaje jaki to byl model korsarza, bo z obrazkow widac co posiadam.

http://www.allegro.pl/item415967932_samolot_corsair_f4u_4_kanalowy_r_c.html

Generalnie aparatura to jakis chiński noname, ale może da się na tym więcej polatać.

 

 

 

Pozdrawiam,

Zdanek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach