Skocz do zawartości

EXCEL 2000 - czy dobre wybrałem części i czego brakuje??


BartekSPV

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...jest jeszcze możliwość, że nie dociskasz dobrze rozrusznika do kołpaka, ale skoro odkręca to silnik zalany.

Zakręć paliwo, wykręć świecę, zakręć rozrusznikiem (żeby wydmuchnąć nadmiar paliwa), wkręć świecę, spróbuj odpalić.

Później odkręcaj iglicę paliwa o ok 1/8 - 1/4 obr i ponawiaj rozruch aż do skutku.

Ale z moich obserwacji OSa 2,5 ccm wynika, że należy mu zatkać tłumik, zakręcić rozrusznikiem aż plunie paliwem z gaźnika, odetkać tłumik i pali bez problemu.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Na fotografi Twojego silnika widzę że masz 2 wężyki, powineś zwrócić uwagę krórym tankujesz bo jeśli tankujesz tym który służy do pdawania ciśnienia z tłumika a nie masz zakręconej iglicy to podczas tankowania zalewasz silnik(podczas tankowania oba wężyki muszą być odpięte od silnika,wtedy zobaczysz jak pomylisz wężyki :D )Mam nadzieję że nie tankujesz w ten sposób.Jak zalejesz mimo to, to rób jak radzi Karlem.Swieca powinna żarzyć się na pomarańczowo.Masz silniczek taki że na prawdę trzeba się starać o to by nie zapalał.On pali od pierwszego obrotu rozrusznikiem.Poza tym korzystaj z wszystkich rad kolegów.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

To że świeca się żarzy to ja wiem bo nawet widziałem i poczułem na swoich palcach.

Postaram się juto wprowadzić te sugestie w życie bo dzisiaj dużo nauki było i nie miałem czasu na zabawę z silnikiem. :P

Opublikowano

Jak już odpalisz silnik to do regulacji stań z tyłu silnika, śmigła APC nie wybaczają błędów.Jak wsadzisz w nie palce to możesz mieć problem z wybraniem numeru 112 w komórce.

Opublikowano

Nie no aż tak głupi nie jestem żeby paluchy pod śmigło pchać.

Mam jeszcze pytanie: czy ta śrubka ze sprężynką z przodu przy gaźniku to regulacja mieszanki a tamta z tyłu silnika z tym pokrętłem to do regulacja obrotów czy na odwrót??

Postaram się dać dzisiaj jakąś małą relację z odpalania.

Opublikowano

Bartek to chwila nieuwagi, odruch i... Auć. Bardzo uważaj.

Opublikowano

BartekSPV , nikt nie twierdzi że jesteś głupi, ostrzeżeń nigdy za wiele.Powodzenia w odpalaniu i docieraniu.Ta przy gaźniku to zapewne jest od wolnych obrotów i raczej na początek jej nie ruszaj, ta z tyłu jest od wysokich obrotów i głównie tą będziesz regulował.

Opublikowano

Bartek wlewasz na docieranie do paliwa trochę oleju rycynowego? Podobno warto.

Opublikowano

DZIĘKUJĘ. Silnik odpaliłem wczoraj za pomocą rozrusznika za 2gim razem. Wszystko pięknie chodzi jak na 2-suw. Dokonałem małej regulacji. Silnik chodził jakieś 20 minut. Tylko raz dałem na full obrotów ale jak mi pozwiewało wszystko dookoła to już chodził na 1/3.

Macie odemnie wszyscy POMAGAM :mrgreen:

Opublikowano

Brawooo!!! mam tylko nadzieje ze odpalales ten silnik na dworze. ja mimo ze docieralem swoj na dworze niestety nie zadbalem o to by chmura dymu szla sobie swobodnie w przestrzen - hen hen. :oops: niedaleko stalo moje auto (biale) no i efekt zobaczylem za kilka dni. nie dalo sie tego wyszorowac na zadnej myjce wiec cale auto do polerowania pasta tempo. :oops:

Opublikowano

UPDATE

Wiedząc że silnik chodzi zabrałem się do składania modelu. Zacząłem wczoraj wieczorem.

Narazie mam skrzydła posklejane i wmontowałem serwo. Jak narazie nic trudnego.

Czy skrzydła powinny być lekko wygięte do góry?? Bo taki był patyczek co się tam wsadzało.

Obawiam się że dałem zbyt mało epoxy ale skrzydła jak rano przyszedłem zobaczyć to mocno się trzymały.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.