karlem Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ...jest jeszcze możliwość, że nie dociskasz dobrze rozrusznika do kołpaka, ale skoro odkręca to silnik zalany. Zakręć paliwo, wykręć świecę, zakręć rozrusznikiem (żeby wydmuchnąć nadmiar paliwa), wkręć świecę, spróbuj odpalić. Później odkręcaj iglicę paliwa o ok 1/8 - 1/4 obr i ponawiaj rozruch aż do skutku. Ale z moich obserwacji OSa 2,5 ccm wynika, że należy mu zatkać tłumik, zakręcić rozrusznikiem aż plunie paliwem z gaźnika, odetkać tłumik i pali bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Czy paliwo nie jest za wysoko względem gaźnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Na fotografi Twojego silnika widzę że masz 2 wężyki, powineś zwrócić uwagę krórym tankujesz bo jeśli tankujesz tym który służy do pdawania ciśnienia z tłumika a nie masz zakręconej iglicy to podczas tankowania zalewasz silnik(podczas tankowania oba wężyki muszą być odpięte od silnika,wtedy zobaczysz jak pomylisz wężyki )Mam nadzieję że nie tankujesz w ten sposób.Jak zalejesz mimo to, to rób jak radzi Karlem.Swieca powinna żarzyć się na pomarańczowo.Masz silniczek taki że na prawdę trzeba się starać o to by nie zapalał.On pali od pierwszego obrotu rozrusznikiem.Poza tym korzystaj z wszystkich rad kolegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSPV Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Dzięki za odpowiedzi. To że świeca się żarzy to ja wiem bo nawet widziałem i poczułem na swoich palcach. Postaram się juto wprowadzić te sugestie w życie bo dzisiaj dużo nauki było i nie miałem czasu na zabawę z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Jak już odpalisz silnik to do regulacji stań z tyłu silnika, śmigła APC nie wybaczają błędów.Jak wsadzisz w nie palce to możesz mieć problem z wybraniem numeru 112 w komórce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSPV Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Nie no aż tak głupi nie jestem żeby paluchy pod śmigło pchać. Mam jeszcze pytanie: czy ta śrubka ze sprężynką z przodu przy gaźniku to regulacja mieszanki a tamta z tyłu silnika z tym pokrętłem to do regulacja obrotów czy na odwrót?? Postaram się dać dzisiaj jakąś małą relację z odpalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Bartek to chwila nieuwagi, odruch i... Auć. Bardzo uważaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 BartekSPV , nikt nie twierdzi że jesteś głupi, ostrzeżeń nigdy za wiele.Powodzenia w odpalaniu i docieraniu.Ta przy gaźniku to zapewne jest od wolnych obrotów i raczej na początek jej nie ruszaj, ta z tyłu jest od wysokich obrotów i głównie tą będziesz regulował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Bartek wlewasz na docieranie do paliwa trochę oleju rycynowego? Podobno warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSPV Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 DZIĘKUJĘ. Silnik odpaliłem wczoraj za pomocą rozrusznika za 2gim razem. Wszystko pięknie chodzi jak na 2-suw. Dokonałem małej regulacji. Silnik chodził jakieś 20 minut. Tylko raz dałem na full obrotów ale jak mi pozwiewało wszystko dookoła to już chodził na 1/3. Macie odemnie wszyscy POMAGAM :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Brawooo!!! mam tylko nadzieje ze odpalales ten silnik na dworze. ja mimo ze docieralem swoj na dworze niestety nie zadbalem o to by chmura dymu szla sobie swobodnie w przestrzen - hen hen. :oops: niedaleko stalo moje auto (biale) no i efekt zobaczylem za kilka dni. nie dalo sie tego wyszorowac na zadnej myjce wiec cale auto do polerowania pasta tempo. :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-000 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 wiec cale auto do polerowania pasta tempo :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSPV Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 UPDATE Wiedząc że silnik chodzi zabrałem się do składania modelu. Zacząłem wczoraj wieczorem. Narazie mam skrzydła posklejane i wmontowałem serwo. Jak narazie nic trudnego. Czy skrzydła powinny być lekko wygięte do góry?? Bo taki był patyczek co się tam wsadzało. Obawiam się że dałem zbyt mało epoxy ale skrzydła jak rano przyszedłem zobaczyć to mocno się trzymały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.