Skocz do zawartości

EXCEL 2000 - czy dobre wybrałem części i czego brakuje??


BartekSPV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum. Planuję złożyć latający model spalinowy. Oto mniej więcej mój skonfigurowany zestaw:

 

- aparatura Hitec Laser 4 + 5 serw Hitec HS 322 HD

- model BLACK HORSE - EXCEL 2000

- silnik O.S. Max 46 LA

- Silikonowy przewód paliwowy 7/3 - 1m MP-JET trans.

- Zbiornik 250 ml. do benzyny + armatura

- Filtr paliwa aluminiowy MP-JET

- Kołpak 57 mm

- śmigło Master Airscrew G/F 11x6

- Klucz do świec długi

- Rozrusznik do silników max. 15 ccm

- Klej cyjanoakrylowy średni 20 ml Dragon

 

Wiem że w tym zestawie na 100% brakuje podgrzewacza do świec. Jestem początkujący i nie jestem pewien czy dobre wybrałem podzespoły i czy jeszcze trzeba będzie coś dokupić.

Czy ten zestaw będzie trudny do złożenia??

 

Liczę na waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wybrales bardzo dobrze.Model jest prosty do poskladania.Zarke kup sobie koniecznie.

Platy klej lepiej jakims klejem do drewna.np: Sudal, wikol lub podobny.Smiglo jest dobre ale lepsze bedzie 12x5 apc.

sorki za brak wezykow ale sa lepsze jak pytajniki :D

zbiornik kup zwykly nie do benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się że dobrze wybrałem podzespoły, ponieważ tym tematem interesuję się zaledwie kilka dni. Proszę mi jeszcze wytłumaczyć jak działają te serwa, jak się je podłącza i czy jest to trudne do zrobienia. Jakie "ruchy" modelem będę mógł przykładowo wykonywać za pomocą tych 5 serw (skręt w prawo, w lewo itp.) ???

Dziękuję bardzo za sugestie i pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest bardzo ciekawy filmik jak serwo działa http://pl.youtube.com/watch?v=1udNIuniufU

Podłączasz serwa do odbiornika np. u mnie w graupnerze MX16s podłącza się tak;