vlodi Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Witam. Od dwóch lat posiadam Turnigy 9XR z modułem eLeReS v2 oraz Pionieer 1400, wstyd się przyznać ale w teren z modelem wyszedłem tylko trzy razy i po nieudanych próbach zniechęciłem się. Tym bardziej że jestem zielony w tym temacie w tym temacie i nie potrafię że tak powiem poskładać wszystkiego w jedną całość, postanowiłem jednak ponownie spróbować bo ciągnie mnie do modelarstwa. Myślę że problem przede wszystkim leży w ustawieniach aparatury (grzebałem w ustawieniach ale było tylko gorzej) i zgraniem jej z modelem. Przeglądałem fora czytałem instrukcję ale wiedza do mnie najlepiej dociera przekazywana w praktyce. Dobrze by było jak by ktoś spojrzał na to co mam fachowym okiem, czyli czy jest ktoś z Łodzi kto mógłby nieodpłatnie pomóc ogarnąć temat i praktycznie pokazać co i jak, poprowadzić jak niewidomego przez ulicę? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Trudno się szuka w wyszukiwarce o Łodzi, bo jest dużo wątków "wodnych" Tu wątek łódzki: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/18853-%C5%82%C3%B3dzkie/page-6 Możesz szukać kontaktu przez sklepy modelarskie, odwiedzać miejscówki gdzie ludzie latają itd Ja mogę pomóc ale jestem z Warszawy (choć np w niedzielę byłem w Łodzi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlodi Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Super, wielkie dzięki. Dzięki też za chęć pomocy dobrze by było by ktoś zerknął no to co mam, napiszę też na lokalnym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...