ECO400 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam. Chciałbym zakupić silnik ASP .32 A II i niewiele o nim wiem :? 1. Chciałbym się dowiedzieć czy silnik jest godny uwagi. 2. Jakie jest spalanie na 1h lotu 3. Czy nadaje się do niego to paliwo . 4. Czy ten silnik nadaje sie do modelu trenerka o wadze 1700g. Silnik chciałbym kupić osobiście w sklepie www.modele.sklep.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Asp który wybrałeś jest silnikiem takim sobie jedni je chwalą inni odwrotnie.Do trenerka 1700g nadaje się jak najbardziej tylko paliwo bez nitrometanu do asp,a nie bardzo się nadaje musiałbyś mieć 5 a jeszcze lepiej 10% ,na takim paliwie silniczki lepiej pracują i łatwiej je regulować, to paliwo które podałeś jest na rycynie a ona bardzo brudzi silnik lepsze paliwo jest na syntetyku z małą ilością rycyny.Ile pali na 1h lotu to zależy od pilota ale konkretnej ilości Ci nie podam bo nigdy o tym nie myślałem.Ja moim trenerkiem z silnikiem osmax 7,5cm latam 15 min na zbiorniku 250ml i jeszcze zostaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Dokładnie tak jak mówił Pan Jano, jedni na te silniki narzekają, jedni chwalą. Moim zdaniem lepszym wyborem będzie kupno OS MAXA 25LA albo 40LA. Silnik bardzo prosty w regulacji. Spalanie zależy od pilota, od jego latania. Inni wola latać na średnim gazie, inni na maksymalnym. W tym drugim spalanie będzie większe. Mi OS MAX 25LA spala zbiornik 55ml w jakieś 7 min lotu, czasami więcej czasami mniej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ECO400, ...na max. obrotach licz 4ccm paliwa/1ccm pojemności silnika/1 min. Czyli, w tym konkretnym przypadku, ok 21 ccm/1 minutę. Zazwyczaj mniej, bo prawie nigdy nie lata się na maksymalnych obrotach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Wracając do tego Asp,a 32.Mam Asp 15a, co prawda przepaliłem na nim dopiero 3x150 ml paliwa na stole.Z tego co zauważyłem to silnik jest ok powinienem być z niego zadowolony.Taki sam motor ma kolega w modelu tzw. między nami fikołka i też nie narzeka.Myślę więc że możesz spokojnie kupić ten silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witaj co do ASP.32 myślę że powinieneś być zadowolony ponieważ w silnikach tej wielkości dwusuwy pracują naprawdę nieżle dla porównania napiszę ci że mam silnik dwusuw Super Tigre .34 (chińczyk zresztą) wylatałem około 5 litrów paliwa 5%nitro i 16%olej syntetyk w akrobaciku o wadze 2100 gr. i muszę powiedzieć że radził sobie dobrze nigdy nie zgasł w locie (jeżeli dobrze wyregulujesz) o zawisie mogłem zapomnieć bo za mała pojemność w stosunku do wagi ale reszta figur spoko. Śmigło jakie użyłem do tego silnika to CAM PROP 11x4 i robił 12400 obr. na ziemi. Jednym słowem jestem z niego zadowolony.Mój spala około 115-120 ml. przy naprawdę"ostrym "lataniu na 10 min. lotu a normalnie to około 85 ml. na 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 może trochę późna odp ale ja mam asp 25a i nie narzekam. zbiornik 225ml starcza na 15minut lotu na paliwie arcticglow a1/19tlrd (1%nitro i 19% oleju). ostatnio dołożyłem rurkę żeby model nie był umazany olejem ale wtedy silnik chodził bardzo topornie i ją zdjąłem i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losko_rafal Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Cześć. Mam dwa silniki asp jeden to 25a, a drugi to S46AII. Oba pracują na paliwie A5/17TLS. Przejście z obrotów wolnych na wysokie jest szybkie, praca jest stabilna. Ciąg 25a to około 1200 gram na śmigle 9*5, zaś S46AII wyciąga około 2600 gram na śmigle apc 12*4. Co do wypijanego paliwa, to dla 25a zbiornik 180ml starcza na 13 minut pracy na pełnych obrotach . Co do S46AII to zużywa około 200 gram na 10 minutowy lot. Powinieneś być zadowolony z asp 32, ja ze swoich jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 P.S. : jakby co to mój wicherek 15 lata na asp 25a a waży 1,5kg więc 32 chyba do 1,7kg wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Ad. 1. Tak. Ad. 2. To zależy od tego jak się lata i jakim modelem. Ale powiedzmy 100ml/8min. Ad. 3. Tak. Ad. 4. Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.