Jump to content

ASP .32 A II


ECO400

Recommended Posts

Posted

Witam.

 

Chciałbym zakupić silnik ASP .32 A II i niewiele o nim wiem :?

1. Chciałbym się dowiedzieć czy silnik jest godny uwagi.

2. Jakie jest spalanie na 1h lotu

3. Czy nadaje się do niego to paliwo .

4. Czy ten silnik nadaje sie do modelu trenerka o wadze 1700g.

 

 

Silnik chciałbym kupić osobiście w sklepie www.modele.sklep.pl

Posted

Asp który wybrałeś jest silnikiem takim sobie jedni je chwalą inni odwrotnie.Do trenerka 1700g nadaje się jak najbardziej tylko paliwo bez nitrometanu do asp,a nie bardzo się nadaje musiałbyś mieć 5 a jeszcze lepiej 10% ,na takim paliwie silniczki lepiej pracują i łatwiej je regulować, to paliwo które podałeś jest na rycynie a ona bardzo brudzi silnik lepsze paliwo jest na syntetyku z małą ilością rycyny.Ile pali na 1h lotu to zależy od pilota :D ale konkretnej ilości Ci nie podam bo nigdy o tym nie myślałem.Ja moim trenerkiem z silnikiem osmax 7,5cm latam 15 min na zbiorniku 250ml i jeszcze zostaje .

Posted

Dokładnie tak jak mówił Pan Jano, jedni na te silniki narzekają, jedni chwalą. Moim zdaniem lepszym wyborem będzie kupno OS MAXA 25LA albo 40LA. Silnik bardzo prosty w regulacji. Spalanie zależy od pilota, od jego latania. Inni wola latać na średnim gazie, inni na maksymalnym. W tym drugim spalanie będzie większe. Mi OS MAX 25LA spala zbiornik 55ml w jakieś 7 min lotu, czasami więcej czasami mniej.

 

Pozdrawiam

Posted

ECO400,

...na max. obrotach licz 4ccm paliwa/1ccm pojemności silnika/1 min.

Czyli, w tym konkretnym przypadku, ok 21 ccm/1 minutę.

Zazwyczaj mniej, bo prawie nigdy nie lata się na maksymalnych obrotach :wink:

Posted

Wracając do tego Asp,a 32.Mam Asp 15a, co prawda przepaliłem na nim dopiero 3x150 ml paliwa na stole.Z tego co zauważyłem to silnik jest ok powinienem być z niego zadowolony.Taki sam motor ma kolega w modelu tzw. między nami fikołka i też nie narzeka.Myślę więc że możesz spokojnie kupić ten silniczek.

Posted

Witaj co do ASP.32 myślę że powinieneś być zadowolony ponieważ w silnikach tej wielkości dwusuwy pracują naprawdę nieżle dla porównania napiszę ci że mam silnik dwusuw Super Tigre .34 (chińczyk zresztą) wylatałem około 5 litrów paliwa 5%nitro i 16%olej syntetyk w akrobaciku o wadze 2100 gr. i muszę powiedzieć że radził sobie dobrze nigdy nie zgasł w locie (jeżeli dobrze wyregulujesz) o zawisie mogłem zapomnieć bo za mała pojemność w stosunku do wagi ale reszta figur spoko. Śmigło jakie użyłem do tego silnika to CAM PROP 11x4 i robił 12400 obr. na ziemi. Jednym słowem jestem z niego zadowolony.Mój spala około 115-120 ml. przy naprawdę"ostrym "lataniu na 10 min. lotu a normalnie to około 85 ml. na 10 min.

Posted

może trochę późna odp ale ja mam asp 25a i nie narzekam. zbiornik 225ml starcza na 15minut lotu na paliwie arcticglow a1/19tlrd (1%nitro i 19% oleju). ostatnio dołożyłem rurkę żeby model nie był umazany olejem ale wtedy silnik chodził bardzo topornie i ją zdjąłem i jest ok.

Posted

Cześć. Mam dwa silniki asp jeden to 25a, a drugi to S46AII. Oba pracują na paliwie A5/17TLS. Przejście z obrotów wolnych na wysokie jest szybkie, praca jest stabilna. Ciąg 25a to około 1200 gram na śmigle 9*5, zaś S46AII wyciąga około 2600 gram na śmigle apc 12*4. Co do wypijanego paliwa, to dla 25a zbiornik 180ml starcza na 13 minut pracy na pełnych obrotach :D . Co do S46AII to zużywa około 200 gram na 10 minutowy lot. Powinieneś być zadowolony z asp 32, ja ze swoich jestem.

Posted

Ad. 1. Tak.

Ad. 2. To zależy od tego jak się lata i jakim modelem. Ale powiedzmy 100ml/8min.

Ad. 3. Tak.

Ad. 4. Tak.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.