armaden Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam! Kupiłem PicooZ bitwa powietrzna (więcej info http://www.geektoys.pl/pasaz/view/400/PicooZ_-_bitwa_powietrzna.html). Jest to mój pierwszy zakupiony model. Pech chciał, że w pierwszym dniu zabawy z jego głównym górnym śmigłem zaplątało się dużo włosów (helikopter wpadł "legowiska" mojego psa). Wyciągałem te włosy i niechcący za mocno pociągnąłem za śmigło i ruszało się w górę i w dół. Więc rozciąłem ten styropian , czy z czego on jest tam zbudowany i poprawiłem to śmigło. Jednak ten styropian z obudowy wykruszył się, tam gdzie go przecinałem. I tu pojawia się problem. Czym go skleić? Dziury są gdzieś milimetrowe do dwóch milimetrów. Jeszcze helikopter skręca mi cały czas w lewo (obraca się w miejscu) to wina tego, iż nie jest sklejony? Można wymienić mu baterię? ta co on ma po pół godziny ładowania starcza tylko na 5 minut. Dodam iż jestem całkowicie zielony w te klocki, ten model miał służyć do nauki latania :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszes Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja proponuje odłożyć tą zabaweczke na bok i zainwestować w lame v3 lub v4 Bo tym picoozem to sie napewno nie nauczysz latac(ale to jest tylko moje zdanie więc zrobisz jak chcesz ) PS. A skleić to można klejem polimerowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...