Skocz do zawartości

Uszkodzony kadłub helikoptera


armaden

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kupiłem PicooZ bitwa powietrzna (więcej info http://www.geektoys.pl/pasaz/view/400/PicooZ_-_bitwa_powietrzna.html). Jest to mój pierwszy zakupiony model. Pech chciał, że w pierwszym dniu zabawy z jego głównym górnym śmigłem zaplątało się dużo włosów (helikopter wpadł "legowiska" mojego psa). Wyciągałem te włosy i niechcący za mocno pociągnąłem za śmigło i ruszało się w górę i w dół. Więc rozciąłem ten styropian , czy z czego on jest tam zbudowany i poprawiłem to śmigło. Jednak ten styropian z obudowy wykruszył się, tam gdzie go przecinałem. I tu pojawia się problem. Czym go skleić? Dziury są gdzieś milimetrowe do dwóch milimetrów. Jeszcze helikopter skręca mi cały czas w lewo (obraca się w miejscu) to wina tego, iż nie jest sklejony? Można wymienić mu baterię? ta co on ma po pół godziny ładowania starcza tylko na 5 minut.

 

Dodam iż jestem całkowicie zielony w te klocki, ten model miał służyć do nauki latania :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje odłożyć tą zabaweczke na bok i zainwestować w lame v3 lub v4

Bo tym picoozem to sie napewno nie nauczysz latac(ale to jest tylko moje zdanie więc zrobisz jak chcesz )

 

 

PS. A skleić to można klejem polimerowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez posiadam taka zabawke. Powiem tak: jesli spodobalo Ci sie to co piccoz potrafi to powinienes zainwestowac w model ktory potrafi cos wiecej niz krecic sie w kolko. Lama najlepsza jak juz kolega wyzej wspomnial. Ew. tak jak w moim przypadku fascynacja heli przerodzila sie w samoloty (dalej i szybciej lataja i jakos mnie wzielo a mialem juz zamawiac belta-cp) :D

 

 

Picco przy kazdym locie wymaga trymowania, czyli przy prawym drazku kliknac kilka razy trymerami zeby go nie krecilo. Latac lata i mozna od tego zalapac bakcyla na cos wiekszego ale zaglebiac sie w ten temat nie ma co :)