VJ_Adams Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 http://www.allegro.pl/item426197506_ek1_0006_radiator_kontroler_ek2_0600a_nowe.html Czy nadaje się do samolotu np rwd? Czy jest jakaś różnica między silnikiem i reglem w heli i samolotach. Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Nie jestem przekonany, czy inwestowanie kasy w sprzęt szczotkowy jest dobrym pomysłem. Silniki do helików są zazwyczaj bardzo szybkoobrotowe, bo przechodzą przez sporą przekładnie. Regulatory do heli mają specjalny tryb heli oprócz normalnego. To są jedyne znane mi różnice, jednakże w przypadku pokazanego przez Ciebie sprzętu nie odgrywa to roli. Ten sprzęt będzie działał wszędzie tak samo, tylko po co? za niewiele więcej będziesz miał bezszczotkę z reglem, która ma same zalety nad silnikiem szczotkowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n6210 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ten specjalny mod to tak zwany soft-start który ma zapewnić by silnik nawet po daniu gazu na maksa nie wystartował z pełną mocą a powoli wchodził na obroty. Inny start silnika w heli jest niebezpieczny dla przekładni i może doprowadzić do złożenia się łopat i przewrócenia się helika - czyli zwykle uszkodzenia go:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.