danielc123 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Cześć, Mam silnik jak w temacie. Od nowego latał jakieś 4 razy - w sumie może 30 - 40 minut. Ostatni lot zakończył się upadkiem ze względu na problemy z mocą, nierówną pracę a w efekcie zgaśnięcie. Teraz badam go na ziemi i objawy są takie, że przez chwilę jak jest zimny, to udaje się osiągnąć jakieś 7-8 tyś obrotów ale jak tylko się podgrzeje, to spada do 5. Cały czas przy tym pracuje nierówno i ostatecznie gaśnie. Do tego dość silnie wibruje mimo wyważonego śmigła. Nie mam pojęcia co mu się stało. Pytanie mam do forumowiczów, czy znacie jakieś serwisy tych silników w Polsce ? Pozdrawiam Daniel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy_hh Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Cześć Zacznij od wymiany świecy - w czterosuwach rzadko się przepala ale po pewnym czasie nieprawidłowo działa. Jeśli nie pomoże to sprawdź luz zaworowy. Cześć, Mam silnik jak w temacie. Od nowego latał jakieś 4 razy - w sumie może 30 - 40 minut. Ostatni lot zakończył się upadkiem ze względu na problemy z mocą, nierówną pracę a w efekcie zgaśnięcie. Teraz badam go na ziemi i objawy są takie, że przez chwilę jak jest zimny, to udaje się osiągnąć jakieś 7-8 tyś obrotów ale jak tylko się podgrzeje, to spada do 5. Cały czas przy tym pracuje nierówno i ostatecznie gaśnie. Do tego dość silnie wibruje mimo wyważonego śmigła. Nie mam pojęcia co mu się stało. Pytanie mam do forumowiczów, czy znacie jakieś serwisy tych silników w Polsce ? Pozdrawiam Daniel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Na 99 procent przyczyna jest nieprawidłowo działający regulator membranowy/pompa paliwa/. Brud w paliwie lub uszkodzona gumowa membrana /starzenie gumy/. Można spróbować otworzyć pompę, ale efekt będzie taki, że wysypie się kilka sprężynek i nie wiadomo póżniej jak to poskładać. Te Osy z pompą fajne są jak nowe, perfekcyjnie reagują na otwarcie przepustnicy. Naprawa raczej nieopłacalna, najprościej zdobyć gażnik bez pompy i będzie po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy_hh Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 bzdura!! mam 3 OS z pompą i mają kilka lat - 0 problemów zacznij od podstaw i nie dotykaj pompy! Na 99 procent przyczyna jest nieprawidłowo działający regulator membranowy/pompa paliwa/. Brud w paliwie lub uszkodzona gumowa membrana /starzenie gumy/. Można spróbować otworzyć pompę, ale efekt będzie taki, że wysypie się kilka sprężynek i nie wiadomo póżniej jak to poskładać. Te Osy z pompą fajne są jak nowe, perfekcyjnie reagują na otwarcie przepustnicy. Naprawa raczej nieopłacalna, najprościej zdobyć gażnik bez pompy i będzie po problemie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielc123 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dzięki koledzy za informacje. Sprawdziłem luzy zaworów i są OK. Pompa chyba też pracuje poprawnie a może nawet za bardzo. Silnik pracuje w pozycji odwróconej więc otwór pobierania powietrza od gaźnika jest ustawiony do góry. Zauważyłem, że przy odkręceniu przepustnicy już na jakieś 70% z tego otworu wylatują w górę kropelki paliwa co mogłoby oznaczać, że silnik się zalewa. Próbowałem to regulować obiema dostępnymi w gaźniku śrubkami ale bezskutecznie. Pytanie w takim razie co może być przyczyną zalewania silnika i jak to usunąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellios81 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Na jakim paliwie latasz ? Odkręć tłumik i zajrzyj do wewnątrz silnika.. Jeżeli będzie tam sporo czarnego nagaru, zdejmij głowicę i zobacz w jaki stanie są gniazda i grzybki zaworów. Jeżeli zawór wylotowy będzie pokryty nagarem to trzeba go wyjąć oczyścić nagar z zaworu i gniazda, ewentualnie dotrzeć jedno z drugim pastą ścierną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi