Atomizer Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 To... to był piękny korkociąg W roli glównej Messerschmitt Bf 109 Jestem zły i strasznie wściekły, ale może mi przejdzie niedługo W środę jak się ogarnę to wrzucę film Tylko napiszę, że to znowu to samo co stało się z moim pokazowy modelem ATOMIZER A w dodatku ta aparatura co ja posiadam jest strasznie niebezpieczna Przed startem sprawdziłem czy wszystko ok Tak jest ok wiec mogę iść na stanowisko Przez przypadek przyłączył mi się przełącznik SWC i zgadnijcie co się wtedy stało Ale to na szczęście udało się opanować Szkoda nerwów i roboty Trzeba będzie wyeliminować przyczynę raz na zawsze bo mi wszystkie modele poniszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Czyżbyś kończył z lataniem? Uziemione też mogą się (same) uszkodzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 To co powodowało przełączenie SWC? Obstawiam że jakiś timer na wyłączenie aparatury albo coś w tym stylu? Ogólne odci cię zasilania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomizer Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak jak na filmie korkociąg SCW po włączeniu radia odpaliło silnik na pełnym gazie! Nie szło w żaden sposób wyłączyć ani zmniejszyć obrotów! Model wyrywał się z reki a ja nie wiedząc co to spowodowało wyłączyłem radio, a on dalej chodzi na pełnych obrotach przy wyłączonym radiu! Po ponownym włączeniu przez przypadek zauważyłem, że przełącznik jest w innej niż zwykle pozycji więc go przełączyłem co skutkowało zatrzymaniem silnika Uffff... Nieznana jest mi przyczyna zachowania modelu, po wystartowaniu model przez chwilę zachowuje się normalnie. Ostro zawija w lewo wiadomo siła odśrodkowa śmigła duża przy małej prędkości lotu. Gdy model wychodzi na prosto to jakby ktoś przejął stery i wywrócił go do góry kołami, a później to już gleba. BF 109 korkociąg.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluuu Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak jak na filmie korkociąg SCW po włączeniu radia odpaliło silnik na pełnym gazie! Nie szło w żaden sposób wyłączyć ani zmniejszyć obrotów! Model wyrywał się z reki a ja nie wiedząc co to spowodowało wyłączyłem radio, a on dalej chodzi na pełnych obrotach przy wyłączonym radiu! Po ponownym włączeniu przez przypadek zauważyłem, że przełącznik jest w innej niż zwykle pozycji więc go przełączyłem co skutkowało zatrzymaniem silnika Uffff... Nieznana jest mi przyczyna zachowania modelu, po wystartowaniu model przez chwilę zachowuje się normalnie. Ostro zawija w lewo wiadomo siła odśrodkowa śmigła duża przy małej prędkości lotu. Gdy model wychodzi na prosto to jakby ktoś przejął stery i wywrócił go do góry kołami, a później to już gleba. Wnioski: - nie wiesz jak masz ustawione radio - nie ustawiłeś failsafe'a - masz zły nawyk - radia się nie wyłącza Przeanalizować, potrenować, latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomizer Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Czyżbyś kończył z lataniem? Uziemione też mogą się (same) uszkodzić... Jak za długo będą leżeć to mogą zardzewieć Wnioski: - nie wiesz jak masz ustawione radio - nie ustawiłeś failsafe'a - masz zły nawyk - radia się nie wyłącza Przeanalizować, potrenować, latać Może coś w tym jest ale to do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 - masz zły nawyk - radia się nie wyłącza ? Jak najbardziej się wyłącza. Przed startem - zawsze, żeby zobaczyć jak działa failsafe. A po starcie, jeśli jest kontroler lotu, aby sprawdzić jak sobie radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluuu Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 ? Jak najbardziej się wyłącza. Przed startem - zawsze, żeby zobaczyć jak działa failsafe. A po starcie, jeśli jest kontroler lotu, aby sprawdzić jak sobie radzi. przy testach, a nie jak "coś się dzieje" podczas latania .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi