Skocz do zawartości

Korkociąg


Atomizer

Rekomendowane odpowiedzi

To... to był piękny korkociąg

W roli glównej Messerschmitt Bf 109

Jestem zły i strasznie wściekły, ale może mi przejdzie niedługo

W środę jak się ogarnę to wrzucę film

Tylko napiszę, że to znowu to samo co stało się z moim pokazowy modelem ATOMIZER

A w dodatku ta aparatura co ja posiadam jest strasznie niebezpieczna

Przed startem sprawdziłem czy wszystko ok

Tak jest ok wiec mogę iść na stanowisko

Przez przypadek przyłączył mi się przełącznik SWC i zgadnijcie co się wtedy stało

Ale to na szczęście udało się opanować

Szkoda nerwów i roboty

Trzeba będzie wyeliminować przyczynę raz na zawsze bo mi wszystkie modele poniszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak na filmie korkociąg :P


SCW po włączeniu radia odpaliło silnik na pełnym gazie! Nie szło w żaden sposób wyłączyć ani zmniejszyć obrotów! Model wyrywał się z reki a ja nie wiedząc co to spowodowało wyłączyłem radio, a on dalej chodzi na pełnych obrotach przy wyłączonym radiu! Po ponownym włączeniu przez przypadek zauważyłem, że przełącznik jest w innej niż zwykle pozycji więc go przełączyłem co skutkowało zatrzymaniem silnika :P Uffff...


Nieznana jest mi przyczyna zachowania modelu, po wystartowaniu model przez chwilę zachowuje się normalnie. Ostro zawija w lewo wiadomo siła odśrodkowa śmigła duża przy małej prędkości lotu. Gdy model wychodzi na prosto to jakby ktoś przejął stery i wywrócił go do góry kołami, a później to już gleba.

BF 109 korkociąg.wmv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak na filmie korkociąg :P

SCW po włączeniu radia odpaliło silnik na pełnym gazie! Nie szło w żaden sposób wyłączyć ani zmniejszyć obrotów! Model wyrywał się z reki a ja nie wiedząc co to spowodowało wyłączyłem radio, a on dalej chodzi na pełnych obrotach przy wyłączonym radiu! Po ponownym włączeniu przez przypadek zauważyłem, że przełącznik jest w innej niż zwykle pozycji więc go przełączyłem co skutkowało zatrzymaniem silnika :P Uffff...

Nieznana jest mi przyczyna zachowania modelu, po wystartowaniu model przez chwilę zachowuje się normalnie. Ostro zawija w lewo wiadomo siła odśrodkowa śmigła duża przy małej prędkości lotu. Gdy model wychodzi na prosto to jakby ktoś przejął stery i wywrócił go do góry kołami, a później to już gleba.

Wnioski:

- nie wiesz jak masz ustawione radio

- nie ustawiłeś failsafe'a

- masz zły nawyk - radia się nie wyłącza

 

Przeanalizować, potrenować, latać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś kończył z lataniem?

Uziemione też mogą się (same) uszkodzić...

Jak za długo będą leżeć to mogą zardzewieć :P

Wnioski:

- nie wiesz jak masz ustawione radio

- nie ustawiłeś failsafe'a

- masz zły nawyk - radia się nie wyłącza

 

Przeanalizować, potrenować, latać :)

Może coś w tym jest ale to do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- masz zły nawyk - radia się nie wyłącza

 

? Jak najbardziej się wyłącza. Przed startem - zawsze, żeby zobaczyć jak działa failsafe. A po starcie, jeśli jest kontroler lotu, aby sprawdzić jak sobie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.