Skocz do zawartości

Nemo i zamieszanie z kanałami.


Norbert

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej niema,nie znam tego silnika musisz,się pobawić sam.Jeżeli są od strony szczotek otwory wentylacyjne to, trzeba przedmuchać sprężonym powietrzem i przemyć benzyną ekstrakcyjną lub aerozolem do czyszczenia potencjometrów(Kontakt).

,a jeżeli nie ma dojścia z zewnątrz to trzeba niestety zdemontować denko ze szczotkami i dostać się do środka,

Opublikowano
po około 2 minutach ponownie zaczął silnik zwalniać...

silnik nie reagował na dodawanie gazu, martwy. Stery oczywiscie chodzily wiec to nie wina akumulatora

Niekoniecznie, może masz tak słaby akumulator, że pod większym obciążeniem (od silnika) napięcie na tyle maleje, że regulator odcina silnik.

Opublikowano

hubert_tata, to nie to , aku naładowane pełne i objaw sie pojawia.

Poza tym mam dwa identyczne aku i gdy to sie stanie to na zadnym nie dziala.

Opublikowano

Wróżka na urlopie,może zrobisz jakieś fotki swojego ,,zespołu napędowego" i reszty co tam masz w tym modelu,może wtedy ktoś coś tam zobaczy i sprawa się wyjaśni.

Opublikowano

Szczotki w silniku a konkretnie jedna się zawiesa jak dostaje temperatury. Dałem znajomemu co się tym bawi amatorsko do sprawdzenia.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.