smardze23 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Witam. Padła mi ostatnio zębatka odbiorcza i musiałem rozebrać pół model. Po ściągnięciu tylnego dyfra zauważyłem, że występują luzy w miejscu gdzie wkłada się wałki za pomocą których przekazywana jest moc na koła. Mogę tą częścią ruszać w każdą stronę. Ma tak być czy łożyska już padły ? Mój model to X10EB Dirt Warrior firmy Carson. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Lekki luz tam jest, chociaż zawsze miałem nawet po wymianie łożysk ale warto skontrolować jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Może pokaż na filmie jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smardze23 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 https://youtu.be/qlESPLCrgZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Wg mnie spoko jest, ale jak już rozbierasz model to lepiej wymienić te łożyska na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smardze23 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Rozkręciłem to i okazało się, że nie ma tam łożysk tylko są jakieś białe tulejki :/ I mam pytanie , czy jak zastosuje we wszystkich tych przekładniach w dyferencjale smar typu towot to będzie źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Białe tulejki powiadasz... Pomierz je i obczaj czy nie da się wstawić łożysk. Może trzeba będzie dorobić kołnierze niezbędne do ich osadzenia (zrobiliśmy tak razem z kolegą, który jak ja miał Summita i "poleciały" nam tuleje ślizgowe w silniku). Co do tawotu w dyfrach, nie odpowiem. Wymagana jest właściwa lepkość i różni producenci modeli zalecają nieco inne parametry smarowideł. Poczytaj trochę na forach o autach RC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Raz się spotkałem z tawotem oryginalnie w dyfrze, stosowałem tak i było ok (oleju bym tam nie nalał brak uszczelek itp zaraz by wyleciał) co do tulejek pewnie się znajdą zamienniki łożysk tak jak kolega wyżej napisał, a po zmianie odrazu pewnie lepszego kopa dostanie (mniejsze tarcie będzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi