Jump to content

luzy na dyferencjale.


Recommended Posts

Witam. Padła mi ostatnio zębatka odbiorcza i musiałem rozebrać pół model. Po ściągnięciu tylnego dyfra zauważyłem, że występują luzy w miejscu gdzie wkłada się wałki za pomocą których przekazywana jest moc na koła. Mogę tą częścią ruszać w każdą stronę. Ma tak być czy łożyska już padły ? Mój model to  X10EB Dirt Warrior firmy Carson.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Rozkręciłem to i okazało się, że nie ma tam łożysk tylko są jakieś białe tulejki :/


I mam pytanie , czy jak zastosuje we wszystkich tych przekładniach w dyferencjale smar typu towot to będzie źle ?

Link to comment
Share on other sites

Białe tulejki powiadasz... Pomierz je i obczaj czy nie da się wstawić łożysk. Może trzeba będzie dorobić kołnierze niezbędne do ich osadzenia (zrobiliśmy tak razem z kolegą, który jak ja miał Summita i "poleciały" nam tuleje ślizgowe w silniku).

Co do tawotu w dyfrach, nie odpowiem. Wymagana jest właściwa lepkość i różni producenci modeli zalecają nieco inne parametry smarowideł. Poczytaj trochę na forach o autach RC.

Link to comment
Share on other sites

Raz się spotkałem z tawotem oryginalnie w dyfrze, stosowałem tak i było ok (oleju bym tam nie nalał brak uszczelek itp zaraz by wyleciał) co do tulejek pewnie się znajdą zamienniki łożysk tak jak  kolega wyżej napisał, a po zmianie odrazu pewnie lepszego kopa dostanie (mniejsze tarcie będzie) 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.