Janeczek Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Czy mozna glosowac dwa razy ? Sprobuje to "obejsc" ,wylogowac sie i sprobowac zaglosowac ponownie bo po Cox-ach uwazam ze OS-y sa bbb.dobre.... Jan 8) PS: dlaczego Cox-y ? no bo nie ma nic lepszego od prostoty konstrukcji ,dokladnosci (mikronowej) no i zespolu Tlok-Cylinder zrobionego ze Stali ...(Nasze Jaskolki tez mialy taki zestaw i byly nie do zdarcia) ....
instruktor Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Jaskółka bardzo ładnie wykonany silnik ,ale zawsze miałem problem z rozruchem ,natomiast z Jeną nigdy
Janeczek Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Dobrze wyregulowana Jaskolka zapalala bez problemu no i ze wzgledu na stalowy tlok byla "dlugowieczna " natomiast Jeny byly mniej wytrzymale -wlasnie ze wzgledu na zestaw Tlok-Cylinder ...tlok byl ze zeliwa i szybciej sie wycieral w stalowym hartowanym cylindrze ... Ale nie powiem nic zlego na Jeny ktore byly podstawowym wyposazeniem modelarni gdy bylem mlodszy...gdy juz byly bardziej zuzyte to do cylindra kapalo sie troche rycyny i silnik znowu zapalal jak nowy a gdy w paliwie byl azotan metylu to chodzily Jeny jak burza ! Potem nastapil okres silnikow rosyjskich ... ;D
instruktor Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Jedna z moich Jen bez tego "olejku " nie odpalała a po "łyku" dzwoniła i pracowała chlapiąc olejem.Natomiast Jaskółka kaprysiła na wszystkie możliwe sposoby ,albo nie umiałem jej wtedy obsługiwać. Zawsze wiedziałem że to był azotan amylu
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.