KaliN Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Zawsze podobał mi się model GeeBee Lecz nie mam doświadczenia ( jestem początkujący) z balsą więc interesowały mnie tylko deproniaki. I znalazłem http://www.indoorpylon.de/bauplaene/Mamo004.pdf uradowany wydrukowałem plany i zacząłem wycinać ( plany są na depron 3 mm ale ja zrobilem 6 mm) podczas sklejania i patrzenia na plany zobaczylem ze nie ma zaznaczonego miejsca na ster kierunku :/ czy mógł by ktoś mi powiedzieć gdzie uciąć kawalek depronu aby zrobic kierunek ?? Dodam jeszcze zdjęci górnej części kadłuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Powinieneś się domyśleć, że tniesz od najwyższego miejsca w sterze kierunku. Dla pewności jak zwykle GOOGLE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Dzięki za szybką odpowiedz :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...