Edge3644 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ktora swieca bedzie bardziej stosowna: OS8, czy OSF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam, po pierwsze to pomyliłeś działy to jest 4-takty. Ja w moim ST 23 używałem różnych świec i najlepiej chodził na OS F od 4 suwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge3644 Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Czy Twoj tlumik do ST 23 ma pojedynczy, czy podwojny wylot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Silnika już nie mam, ale latałem na tłumiku Bisson typu Pits (daj spokój musiałem zmniejszyć o połowę średnicę otworów wylotowych) zostaw oryginalny tłumik, mój miał pojedynczy wylot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 W tym silniku uzywałem świecy Os F. Ale silnik porażka moim zdaniem może do akrobatki i drąg w jednej pozycji bo inaczej to strasznie kapryśny. Miałem tłumik fabryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!: podobno trzeba coś zmienić w gaźniku, albo w ogóle założyć gaźnik od os, tak przynajmniej wyczytałem na zagranicznych forach. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 U kolegów z Włoskiego forum jest temat z chyba 1000 postów na temat tego "silnika" po zmianie gaźnika na jakiś inny (marki nie pamiętam) pracowały o wiele lepiej. Zmieniłem nie tylko gaźnik ale cały silnik na OS 1.60 FX no i w końcu chodził jak zegarek :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!: to może dlatego że ten ST2300 pracował z pompą perrego? ale naprawdę pracował jak zegareczek, na oryginalnych częściach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jak wywnioskowałeś że pracował z jakąkolwiek pompą? Czy mówisz otym który widziałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 bo byłem przy jej montażu i podczas regulacji silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Właśnie się poprawiłem, jeżeli ten który widziałeś latał z pompą to całkiem co innego. W/g mnie normalny silnik powinien dać się wyregulować bez żadnej pompy czy innego cudu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 to przepraszam, pompa byla tylko dlatego że zbiornik był w SC, nie wiem jak pracował bez pompy, właśnie docieram nowego ST 23ccm to będę miał okazję powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Mam nadzieję że tobie będzie chodził jak zegarek, nikomu nie życzę takiej walki z silnikiem :F jest szansa że na standardowym tłumiku będzie ok. Docieraj spokojnie i w miarę długo, traktuj go jak jajeczko delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 mam nadzieję że będzie tak chodził na razie przepalił zbiornik 450ml czystego paliwa na dużym przelaniu, myślę że jeszcze ze 3-4 takie zbiorniki i resztę w locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Na jakim oleju docierasz? Mi mówili że na mieszance syntetyka i rycyny najlepiej i bez nitro, a do lotu ok 5% nitro. Przepal jeszcze co najmniej 4 - 5 zbiorników na ziemi na bardzo dużym przelaniu potem zacznij regulować żeby nadawał się do lotu ale wciąż przelany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 paliwo z 20% rycyny, jak już dotrę to mam paliwo DURAGLO 5 Model Technicsa a ono ma Metanol: 80%, Olej E.D.L.: 9%, Olej rycynowy: 6%, Nitro: 5%, myślę że nie powinno być żadnych problemów z silnikiem chodzi na bardzo dużym przelaniu, wypluwa mnóstwo niespalonej mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Myślę że będzie ok. Na dotarciu musi pluć. Jakie śmigło muślisz użyć? Z moich doświadczeń najlepsze było drewniane 18x6 menz (bambula czy pelikan nie znam ale powinno być ok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 docieram na 16x10, docelowe 18x8 pelikana, pluje jak głupi, a z tłumika cieknie niespalony olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.