Jump to content

Super Tigre 2300


Edge3644

Recommended Posts

Posted

Witam, po pierwsze to pomyliłeś działy to jest 4-takty.

 

Ja w moim ST 23 używałem różnych świec i najlepiej chodził na OS F od 4 suwa.

Posted

Silnika już nie mam, ale latałem na tłumiku Bisson typu Pits (daj spokój musiałem zmniejszyć o połowę średnicę otworów wylotowych) zostaw oryginalny tłumik, mój miał pojedynczy wylot.

Posted

W tym silniku uzywałem świecy Os F. Ale silnik porażka moim zdaniem może do akrobatki i drąg w jednej pozycji bo inaczej to strasznie kapryśny. Miałem tłumik fabryczny.

Posted
:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

Posted
:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

 

podobno trzeba coś zmienić w gaźniku, albo w ogóle założyć gaźnik od os, tak przynajmniej wyczytałem na zagranicznych forach.

pzdr

Posted

U kolegów z Włoskiego forum jest temat z chyba 1000 postów na temat tego "silnika" po zmianie gaźnika na jakiś inny (marki nie pamiętam) pracowały o wiele lepiej.

 

Zmieniłem nie tylko gaźnik ale cały silnik na OS 1.60 FX no i w końcu chodził jak zegarek :devil:

Posted
:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

 

to może dlatego że ten ST2300 pracował z pompą perrego? ale naprawdę pracował jak zegareczek, na oryginalnych częściach

Posted

Właśnie się poprawiłem, jeżeli ten który widziałeś latał z pompą to całkiem co innego.

W/g mnie normalny silnik powinien dać się wyregulować bez żadnej pompy czy innego cudu.

Posted

to przepraszam, pompa byla tylko dlatego że zbiornik był w SC, nie wiem jak pracował bez pompy, właśnie docieram nowego ST 23ccm to będę miał okazję powiedzieć :)

Posted

Mam nadzieję że tobie będzie chodził jak zegarek, nikomu nie życzę takiej walki z silnikiem :F jest szansa że na standardowym tłumiku będzie ok.

Docieraj spokojnie i w miarę długo, traktuj go jak jajeczko delikatnie.

Posted

mam nadzieję że będzie tak chodził :) na razie przepalił zbiornik 450ml czystego paliwa na dużym przelaniu, myślę że jeszcze ze 3-4 takie zbiorniki i resztę w locie

Posted

Na jakim oleju docierasz? Mi mówili że na mieszance syntetyka i rycyny najlepiej i bez nitro, a do lotu ok 5% nitro. Przepal jeszcze co najmniej 4 - 5 zbiorników na ziemi na bardzo dużym przelaniu potem zacznij regulować żeby nadawał się do lotu ale wciąż przelany.

Posted

paliwo z 20% rycyny, jak już dotrę to mam paliwo DURAGLO 5 Model Technicsa a ono ma Metanol: 80%, Olej E.D.L.: 9%, Olej rycynowy: 6%, Nitro: 5%, myślę że nie powinno być żadnych problemów z silnikiem :) chodzi na bardzo dużym przelaniu, wypluwa mnóstwo niespalonej mieszanki

Posted

Myślę że będzie ok. Na dotarciu musi pluć. Jakie śmigło muślisz użyć? Z moich doświadczeń najlepsze było drewniane 18x6 menz (bambula czy pelikan nie znam ale powinno być ok)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.