Skocz do zawartości

Super Tigre 2300


Edge3644

Rekomendowane odpowiedzi

:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

 

podobno trzeba coś zmienić w gaźniku, albo w ogóle założyć gaźnik od os, tak przynajmniej wyczytałem na zagranicznych forach.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegów z Włoskiego forum jest temat z chyba 1000 postów na temat tego "silnika" po zmianie gaźnika na jakiś inny (marki nie pamiętam) pracowały o wiele lepiej.

 

Zmieniłem nie tylko gaźnik ale cały silnik na OS 1.60 FX no i w końcu chodził jak zegarek :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania

 

:crazy:

 

Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass:

Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:

 

to może dlatego że ten ST2300 pracował z pompą perrego? ale naprawdę pracował jak zegareczek, na oryginalnych częściach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakim oleju docierasz? Mi mówili że na mieszance syntetyka i rycyny najlepiej i bez nitro, a do lotu ok 5% nitro. Przepal jeszcze co najmniej 4 - 5 zbiorników na ziemi na bardzo dużym przelaniu potem zacznij regulować żeby nadawał się do lotu ale wciąż przelany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo z 20% rycyny, jak już dotrę to mam paliwo DURAGLO 5 Model Technicsa a ono ma Metanol: 80%, Olej E.D.L.: 9%, Olej rycynowy: 6%, Nitro: 5%, myślę że nie powinno być żadnych problemów z silnikiem :) chodzi na bardzo dużym przelaniu, wypluwa mnóstwo niespalonej mieszanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.