Edge3644 Posted September 12, 2008 Posted September 12, 2008 Ktora swieca bedzie bardziej stosowna: OS8, czy OSF?
grzegorzp Posted September 13, 2008 Posted September 13, 2008 Witam, po pierwsze to pomyliłeś działy to jest 4-takty. Ja w moim ST 23 używałem różnych świec i najlepiej chodził na OS F od 4 suwa.
Edge3644 Posted September 13, 2008 Author Posted September 13, 2008 Czy Twoj tlumik do ST 23 ma pojedynczy, czy podwojny wylot?
grzegorzp Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Silnika już nie mam, ale latałem na tłumiku Bisson typu Pits (daj spokój musiałem zmniejszyć o połowę średnicę otworów wylotowych) zostaw oryginalny tłumik, mój miał pojedynczy wylot.
BartekSz Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 W tym silniku uzywałem świecy Os F. Ale silnik porażka moim zdaniem może do akrobatki i drąg w jednej pozycji bo inaczej to strasznie kapryśny. Miałem tłumik fabryczny.
meteor Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania
grzegorzp Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!:
Slawek_9000 Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!: podobno trzeba coś zmienić w gaźniku, albo w ogóle założyć gaźnik od os, tak przynajmniej wyczytałem na zagranicznych forach. pzdr
grzegorzp Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 U kolegów z Włoskiego forum jest temat z chyba 1000 postów na temat tego "silnika" po zmianie gaźnika na jakiś inny (marki nie pamiętam) pracowały o wiele lepiej. Zmieniłem nie tylko gaźnik ale cały silnik na OS 1.60 FX no i w końcu chodził jak zegarek :devil:
meteor Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 :crazy: widziałem ST 23ccm i chodził jak zegareczek, kwestia wyregulowania :crazy: Nie mówię że jestem mistrzem ale mojego ST23 próbowali regulować goście z 30 letnim doświadczeniem i :ass: Wszystkie inne silniki z którymi były problemy na lotnisku dawali radę wyregulować a tego nie. No coś w tym chyba musi być :!: to może dlatego że ten ST2300 pracował z pompą perrego? ale naprawdę pracował jak zegareczek, na oryginalnych częściach
grzegorzp Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Jak wywnioskowałeś że pracował z jakąkolwiek pompą? Czy mówisz otym który widziałeś?
meteor Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 bo byłem przy jej montażu i podczas regulacji silnika ?
grzegorzp Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Właśnie się poprawiłem, jeżeli ten który widziałeś latał z pompą to całkiem co innego. W/g mnie normalny silnik powinien dać się wyregulować bez żadnej pompy czy innego cudu.
meteor Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 to przepraszam, pompa byla tylko dlatego że zbiornik był w SC, nie wiem jak pracował bez pompy, właśnie docieram nowego ST 23ccm to będę miał okazję powiedzieć
grzegorzp Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Mam nadzieję że tobie będzie chodził jak zegarek, nikomu nie życzę takiej walki z silnikiem :F jest szansa że na standardowym tłumiku będzie ok. Docieraj spokojnie i w miarę długo, traktuj go jak jajeczko delikatnie.
meteor Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 mam nadzieję że będzie tak chodził na razie przepalił zbiornik 450ml czystego paliwa na dużym przelaniu, myślę że jeszcze ze 3-4 takie zbiorniki i resztę w locie
grzegorzp Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Na jakim oleju docierasz? Mi mówili że na mieszance syntetyka i rycyny najlepiej i bez nitro, a do lotu ok 5% nitro. Przepal jeszcze co najmniej 4 - 5 zbiorników na ziemi na bardzo dużym przelaniu potem zacznij regulować żeby nadawał się do lotu ale wciąż przelany.
meteor Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 paliwo z 20% rycyny, jak już dotrę to mam paliwo DURAGLO 5 Model Technicsa a ono ma Metanol: 80%, Olej E.D.L.: 9%, Olej rycynowy: 6%, Nitro: 5%, myślę że nie powinno być żadnych problemów z silnikiem chodzi na bardzo dużym przelaniu, wypluwa mnóstwo niespalonej mieszanki
grzegorzp Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Myślę że będzie ok. Na dotarciu musi pluć. Jakie śmigło muślisz użyć? Z moich doświadczeń najlepsze było drewniane 18x6 menz (bambula czy pelikan nie znam ale powinno być ok)
meteor Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 docieram na 16x10, docelowe 18x8 pelikana, pluje jak głupi, a z tłumika cieknie niespalony olej
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.