bluuu Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Dawno nie pisałem, ale .. jest okazja W moje ręce wpadł model Beaver produkcji Thunder Tiger. link: http://stock.thundertiger.com/product/4593-K10.html Teraz zostawiam Was z tym tematem potem uzasadnię czemu właśnie ten model, ale jak na razie ciekaw jestem reakcji
wacek.matuszak Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Zżera mnie wprost ciekawość, dlaczego właśnie ( w tym wykonaniu), rozumiem że cena. Ale: pięknie wygląda oryginał , więc podobnie powinien wyglądać i model w skali. Prawda ? Lecz na tych zdjęciach widzę zupełnie inny model samolotu. To moje odczucie . Nad zakupem tego zestawu zastanawiałem się nie raz, lecz zdjęcia z ofert zawsze odwiodły mnie od podjęcia decyzji o zakupie. Być może winne są zdjęcia a model może być zupełnie OK.
jarek996 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 To raczej " luzna interpretacja" ....... Thunder Tiger robi bardzo przyzwoite rzeczy ( uwazam ze ich dwusuwy nie sa gorsze od OS Max . Czterosuwa nie mialem ) . Robia modele "dmuchane" z ABS , co tez jest dosyc rzadkie w branzy. Napisz jak to lata ( oczywiscie jak ulotnisz ) . Ja kiedys chcialem sprobowac ich Jupiter Sport Pozniej polowalem na BEARCATa ( 160 cm rozp ) , ale sie wszedzie "pokonczyl" Znalazlem jednego w Norwegii , ale postanowilem , ze TYLE to im nie przeplace ( mieli o 60% drozej jak inni ktorzy juz nie mieli )
bluuu Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2018 Troszkę czasu minęło, już wyjaśniam co mnie skłoniło Jak już wyżej wspomniano - jest to luźna interpretacja Beavera, ale na tym najmniej mi zależało. Model to wytłoczka z ABS z paroma elementami wzmacniającymi. Ani to lekkie ani pancerne. O co zatem chodziło ? Jakiś czas temu zastanawiałem się nad jakimś trenerkiem pod spalinę. I po jakimś czasie ukazał mi się właśnie wspomniany Beaver.Spełnia kryterium górnopłata, trenerka. Co więcej, jest ciężkawy to tak aby przyzwyczaić się do innego latania.W przypadku kreta nie będzie go szkoda.Na początku chcę zrobić konwersję na silnik elektryczny a dopiero później zapakować tam spalinę. I tutaj też zaleta ABSu - nie będzie trzeba się cackać z wycieraniem od paliwa/spalin Wychodzi na to, że wszelkie wady są w tym przypadku zaletami Postaram się zrobić jakąś relację z tego - aczkolwiek aby nie było zdziwienia, nie będzie to zegarmistrzowska zabawa z detalami bo nie taki jest cel.
Depesz Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 To raczej " luzna interpretacja" ....... Thunder Tiger robi bardzo przyzwoite rzeczy ( uwazam ze ich dwusuwy nie sa gorsze od OS Max . Czterosuwa nie mialem ) . Robia modele "dmuchane" z ABS , co tez jest dosyc rzadkie w branzy. Napisz jak to lata ( oczywiscie jak ulotnisz ) . Ja kiedys chcialem sprobowac ich Jupiter Sport Pozniej polowalem na BEARCATa ( 160 cm rozp ) , ale sie wszedzie "pokonczyl" Znalazlem jednego w Norwegii , ale postanowilem , ze TYLE to im nie przeplace ( mieli o 60% drozej jak inni ktorzy juz nie mieli ) Cześć. Właśnie się męczę z Bearcatem, udało mi się go kupić za niewielkie pieniądze z Modelbazar, nie oblatany, ale już złożony - niestety. Kolega z Czech się nie popisał i robię wszystko od nowa, łącznie z poszyciem.
jarek996 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Cześć. Właśnie się męczę z Bearcatem, udało mi się go kupić za niewielkie pieniądze z Modelbazar, nie oblatany, ale już złożony - niestety. Kolega z Czech się nie popisał i robię wszystko od nowa, łącznie z poszyciem. Z poszyciem ??? To co on z nim zrobil ?
Depesz Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Wszędzie cjak i żywica epoksydowa, zawiasy pod lekkim naporem puściły. Chowane podwozie do wymiany, zamówiłem elektryczne ze skalowymi goleniami, itp. Naklejki krzywo poklejone, porażka.
Rekomendowane odpowiedzi