Skocz do zawartości

Coś na początek


sebka34

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast negocjować tą kwestię że sklepem, wolisz opinię innych konsumentów czy szukasz sposobu?

Moja opinia jest taka: mogłeś kupić inny sprzęt, mogłeś kupić w innym sklepie.

Nic mi nie wiadomo o przepisach zmuszających sprzedawcę do odebrania na własny koszt towaru do reklamacji. Ktoś wie coś na ten temat?

Gwarancja d2d to chyba nie tu...

 

Często chyba tylko przez sąd...?

Opinia innych użytkowników jest bardzo cenna i przydatna.

Oczywiście z szukam sposobu.

W Polsce wiem jak to wygląda a Ty kolego również powinieneś zapoznać się z prawami konsumenta. Dobrze jest znać swoje prawa.nie nie wnoszący post. Jeszcze z pretensji że kupiłem w Chinach .

Zapytam się jej jakim kurierem mam odesłać helika by nie generować jej strasznych kosztów. Zobaczymy co odpisze.

 

Wyobraź sobie że babcia w wieku 80lat kupiła pralkę i w okresie gwarancyjnym pralka się zepsuła. Więc firma oczekuje że babcia przyniesie pralkę najmniej tragarzy by ją zanieśli czy też wynajmuje firmę która zawiezie nieszczęsną pralkę do serwisu. Kto ma za te usługi zapłacić ? Babcia ona dała za pralkę 1000zł i nie zamierza ponieść ani jednego grosz więcej. Dlatego w dużej mierze serwisy mają mobilne naprawy u klienta by zminimalizować sobie koszty.

Zgadza się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się nakrecacie. Z Rebecami, Vanessami i Sandrami z Chin da się dużo załatwić, ale trzeba to robić na miło i sprytnie.

 

Poza tym. Jak już zaoferowali zwrot za płytkę to bym brał póki się nie rozmyslili ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.