Jump to content

Problemy z silnikiem 3,5 MVVS


Migan

Recommended Posts

Witam. Mam silnik MVVS 3,5 cm i nie wiem czemu ale nie chce odpalić. Idlice wkręciłem na max i wykręciłem na 2,5 obrota. Przepustnice otwieram do polowy. Paliwo std 80/20. Świeca OS 8.

 

Załapał raz chwilke pochodził (około 10 sekund) i zgasł. W wężyku był już pusto. Nie wiem czy to jakoś wyregulowac trzeba czy co... A może zbiornik podnieść jub opuścić. Sam nie wiem i prose o pomoc...

 

 

 

 

PS: Zaraz wkleje kilka fotek - jak mi się uda.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Przez kliknięcie na zdjęcie otworzy się duże.

 

Oto mój silnik:

 

dsc00863gn8.th.jpgthpix.gif

 

 

Od przodu: To po lewej stronie ( bodajże regulacja iglicy ) ustawiłem na 2,5 obrota, a to po prawej to nawet nie wiem co to jest :oops:

 

dsc00864fx2.th.jpgthpix.gif

 

 

A tutaj od boku aby pokazać jak usytulowałem zbiornik.

 

dsc00866hi3.th.jpgthpix.gif

 

 

PS: Sorki za bałagan na planie drugim ale to w końcu warsztat. Prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Na ostatnim zdjęciu widać, że jeden z wężyków od zbiornika jest nie zatkany. Z tego co wyczytałem na forum, to powinien być on zatkany. Inaczej nie ma w zbiorniku ciśnienia wygenerowanego przez tłumik, czyli silnik nie ciągnie paliwa...

 

PS. Na jednym ze zdjęć w tle widać rometowski gaźnik, mam racje? :)

Link to comment
Share on other sites

Jak nic nie ma w wężyku to znaczy że się nie zalewa a wręcz przeciwnie. Jak nie zatkałeś trzeciego wężyka to pewnie to jest przyczyna. Poza tym czy te wężyki ściśle nachodzą na króćce? (np. wężyk odchodzący od gaźnika).Jeśli nie to mogą też łapać lewe powietrze i też nie pociągnie paliwa

Link to comment
Share on other sites

Wężyki sa dobrze. Zatkałem wężyk i ustawiłem iglice na 1,5 obrota. Poruszałem go i chwilke (dosłownie chwilke) pochodził, ściągnąłem klip z świecy. zmniejszyłem obroty przepustnicą i zaraz zgasł. Nie wiem co to może być. Paliwo na pewno teraz dobrze zasysa.

Link to comment
Share on other sites

Patrząc od przodu silnika po lewej stronie jest regulacja powietrza, ustaw na 2-2,5 obrotu.Zaś po prawej stronie jest regulacja paliwa . Jesli silnik jest nowy ustaw na 3-3,5 obrotu jesli już dotarty to tak 2-2,5 powino byc. :) Miałem wiele mvvsów i własnie tak ustawiałem. :D

Link to comment
Share on other sites

nakapałem mu w gaźnik kilka kropelek i ruszyłem 2-3 razy i zapalił. Zaraz zgasł. To znowu klip 2-3 razy smigłem i chodzi. Zmniejszyłem mu obroty i chwilke sobie pochodził. Znowu zgasł. To trzeci raz. Pochodził i zgasł. Za 4 razem już nie zapalił.

 

Co to może być że sam gaśnie??? chodzi chwilke, równiutko, wydaje się że wszytko ok i zaraz gasnie. tak jak by sie paliwo skończyło. Nie wiem co to... Ratujcie bo juz mnie palec boli...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.