sniezny_wilk Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Jako, że napisałem kilka postów już na tym forum wypadałoby się przywitać. Więc po skrócie Mam na imię Bartek, pochodzę ze Skwierzyny (taka mieścina 24km od Gorzowa Wlk), aktualnie mieszkam w Szczecinie. Z wykształcenia (prawie ), pasji, oraz zawodu jestem informatykiem. Studiuję na II roku na Politechnice. Pracuję w bardzo ciekawej firmie jako Game i Web Developer, czyli piszę gry oraz strony internetowe od małych prywatnych po duże portale. Pasję do modelarstwa miałem zaszczepioną już w młodych latach, głównie modele plastikowe (nie RC). Samoloty RC to zawsze było moje marzenie, niestety brak funduszy zawsze przeszkadzał. Po kilku latach postanowiłem swoje marzenie spełnić i zacząć przygodę z modelami RC stąd moja obecność na tym forum. To po skrócie o mnie. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Witam, tym razem juz oficjalnie swojego imiennika. CZeka cie kawalek drogi do modelarstwa RC, ale zapewniam cie ze kazdy krok radosny i pelen pozytywnych wrazen.. Bartek Dubik Baxter P.S. Zajzyj tutaj: http://forumrc.alexba.eu/users/skazoo/rwd/rwd.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniezny_wilk Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ciekawy link na pewno się przyda.. Ale złożenie czegoś takiego to na pewno trochę czasu zabiera, które aktualnie nie posiadam i chyba skoncentruje się na czymś bardziej gotowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...