Jump to content

Witam

Recommended Posts

Posted

Jako, że napisałem kilka postów już na tym forum wypadałoby się przywitać. Więc po skrócie :)

Mam na imię Bartek, pochodzę ze Skwierzyny (taka mieścina 24km od Gorzowa Wlk), aktualnie mieszkam w Szczecinie. Z wykształcenia (prawie ;)), pasji, oraz zawodu jestem informatykiem. Studiuję na II roku na Politechnice. Pracuję w bardzo ciekawej firmie jako Game i Web Developer, czyli piszę gry oraz strony internetowe od małych prywatnych po duże portale.

Pasję do modelarstwa miałem zaszczepioną już w młodych latach, głównie modele plastikowe (nie RC). Samoloty RC to zawsze było moje marzenie, niestety brak funduszy zawsze przeszkadzał. Po kilku latach postanowiłem swoje marzenie spełnić i zacząć przygodę z modelami RC stąd moja obecność na tym forum.

To po skrócie o mnie. Pozdrawiam wszystkich.

Posted

Ciekawy link :) na pewno się przyda.. Ale złożenie czegoś takiego to na pewno trochę czasu zabiera, które aktualnie nie posiadam i chyba skoncentruje się na czymś bardziej gotowym.

Posted

Cześć Bartek :D

Ciekawiło mnie, kto na przekór wszystkim zamierza wytrwać w kolekcjonowaniu Spitfire.

Niezależnie, co postanowisz w tej sprawie (DeAgostini), musisz wiedzieć, że skoro pociąga Cię modelarstwo RC, to wpadłeś chłopie po uszy :lol:

Posted

Ciekawiło mnie, kto na przekór wszystkim zamierza wytrwać w kolekcjonowaniu Spitfire.

Niezależnie, co postanowisz w tej sprawie (DeAgostini), musisz wiedzieć, że skoro pociąga Cię modelarstwo RC, to wpadłeś chłopie po uszy :lol:

Teraz już wiesz :) To, że wpadłem po uszy to wiedziałem od dawna, planuję już zakup modelu do nauki i nie mogę się doczekać pierwszych lotów, mam nadzieję, że nie rozbije się od razu :evil:

Posted

Teraz już wiesz :) To, że wpadłem po uszy to wiedziałem od dawna, planuję już zakup modelu do nauki i nie mogę się doczekać pierwszych lotów, mam nadzieję, że nie rozbije się od razu :evil:

Od razu to nie. Zawsze jest start a dopiero później lądowanie :D