jarek996 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Cześć! Może ktoś ma ten sam problem i się zastanawia jak z niego wybrnąć... Więc, nie dawno trafił w moje ręce silniczek ASP 12A. Miało w nim brakować tylko tłoka. Niestety poczta działa jak działa, z rozerwanej koperty wypadł i zaginął bezpowrotnie korbowód ze sworzniem a także tuleja Tu uwaga, jeśli coś wysyłacie, pakujcie to konkretnie, nie jak koleś który wysłał mi ów silnik. Wszystko luzem w kopertę A4 Żenada, ale co zrobić Zaczęły się poszukiwania i zakupy. Tuleję z tłokiem bez problemu dokupiłem w polskim sklepie, sworznie też są jeszcze dostępne. Natomiast problem był z korbowodem. Oryginalnego 12204K nie ma chyba nawet w czechach, zostaje HK, ale przesadą chyba by było ciągnąć taki drobiazg ze stanów... Poszperałem troszkę, troszkę popytałem i znalazłem korbę 12204XH, najprawdopodobniej przeznaczoną przez producenta do silnika samochodowego. Myślę że tak samo pasował by 12204T z silnika wodnego, lub 12204C- pewnikiem z samochodówki. I w tym przypadku przeczucie mechanika, moje i brata, znów okazało się mieć słuszność, korbowód pasuje, silniczek pali i ogólnie jestem mega zadowolony Pozdro A ja wlasnie UWIELBIAM takie akcje ( oczywiscie w ramach "rozsadku ekonomicznego" ) : tlok z Gruzji , tulejka z Iranu , a wal z Brazylii ...... Takimi silnikami sie pozniej INACZEJ lata
Rekomendowane odpowiedzi