Jump to content

.


Guest

Recommended Posts

Cześć!

 

Może ktoś ma ten sam problem i się zastanawia jak z niego wybrnąć...

 

Więc, nie dawno trafił w moje ręce silniczek ASP 12A. Miało w nim brakować tylko tłoka. Niestety poczta działa jak działa, z rozerwanej koperty wypadł i zaginął bezpowrotnie korbowód ze sworzniem a także tuleja  :(

 

Tu uwaga, jeśli coś wysyłacie, pakujcie to konkretnie, nie jak koleś który wysłał mi ów silnik. Wszystko luzem w kopertę A4  :o Żenada, ale co zrobić  :(

 

Zaczęły się poszukiwania i zakupy. Tuleję z tłokiem bez problemu dokupiłem w polskim sklepie, sworznie też są jeszcze dostępne.

Natomiast problem był z korbowodem. Oryginalnego 12204K nie ma chyba nawet w czechach, zostaje HK, ale przesadą chyba by było ciągnąć taki drobiazg ze stanów...

Poszperałem troszkę, troszkę popytałem i znalazłem korbę 12204XH, najprawdopodobniej przeznaczoną przez producenta do silnika samochodowego.

Myślę że tak samo pasował by 12204T z silnika wodnego, lub  12204C- pewnikiem z samochodówki.

 

I w tym przypadku przeczucie mechanika, moje i brata, znów okazało się mieć słuszność, korbowód pasuje, silniczek pali i ogólnie jestem mega zadowolony  :)

 

Pozdro  ;)

 A ja wlasnie UWIELBIAM takie akcje ( oczywiscie w ramach "rozsadku ekonomicznego" ) : tlok z Gruzji , tulejka z Iranu , a wal z Brazylii ......

Takimi silnikami sie pozniej INACZEJ lata  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.