Skocz do zawartości

Vendetta f3f


Gość nelson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś były świetne warunki na Żółkiewce, gdzie wylataliśmy z Bogusiem kilka godzin.

Z masą  3,1kg wszystkie trzy latały dość szybko przy wietrze 6-7mps, chociaż każdy z nich lubi nieco inny styl.

FS3 wysokie zakręty, Shinto bardzo okrągłe a Vendetta raczej płaskie.

Mam nadzieję, że to nie ostatni ciepły i wietrzny dzień w 2020...

 

698C9FE3-2006-4CD9-8BA1-8324A7125311.jpeg

8752D87B-E537-4E46-913A-4A37ADF1DAA2.jpeg

5B2E277D-3E8A-4591-82C1-7F161EADD24E.jpeg

  • Dzięki 1
Opublikowano

Troszeczkę :)

 

15 godzin temu, pabork napisał:

Z masą  3,1kg wszystkie trzy latały dość szybko przy wietrze 6-7mps, chociaż każdy z nich lubi nieco inny styl.

FS3 wysokie zakręty, Shinto bardzo okrągłe a Vendetta raczej płaskie.

 

Co oznacza, że praktycznie wszystkie poprawnie projektowane modele, latają podobnie jeśli chodzi o wynik netto. Co by się nie robiło i jak by się nie projektowało, to różnice ma mecie są nieistotne. Decyduje wlatanie w model pilota. Co implikuje to że jedynym problemem który przeszkadza modelowi, jest tenże pilot. Który albo umie podrasować model (rzecz bardzo rzadka) lub skopać w locie dobry projekt (rzecz nagminna) :D

Opublikowano

takie odnosze wrażenie...różnice zapewne uwidaczniają się w specyficznych warunkach lub przy najszybszych lotach...i przy kasie :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Następna nowa VENDETTA w przygotowaniu! Tym razem ciężka i bardzo mocna i dodatkowa komora na balast okrągły ( wolfram). 

received_472438240393993.gif

received_481974326094598.jpeg

received_729452927670619.jpeg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.