pabork Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Dziś były świetne warunki na Żółkiewce, gdzie wylataliśmy z Bogusiem kilka godzin. Z masą 3,1kg wszystkie trzy latały dość szybko przy wietrze 6-7mps, chociaż każdy z nich lubi nieco inny styl. FS3 wysokie zakręty, Shinto bardzo okrągłe a Vendetta raczej płaskie. Mam nadzieję, że to nie ostatni ciepły i wietrzny dzień w 2020... 1
cZyNo Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 Wystarczy że dzień ma być wietrzny i niezimny Zazdroszczę lotnej niedzieli - bo była piękna
pabork Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 granica niezimności jest różnie pojmowana przez nas
cZyNo Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 Troszeczkę 15 godzin temu, pabork napisał: Z masą 3,1kg wszystkie trzy latały dość szybko przy wietrze 6-7mps, chociaż każdy z nich lubi nieco inny styl. FS3 wysokie zakręty, Shinto bardzo okrągłe a Vendetta raczej płaskie. Co oznacza, że praktycznie wszystkie poprawnie projektowane modele, latają podobnie jeśli chodzi o wynik netto. Co by się nie robiło i jak by się nie projektowało, to różnice ma mecie są nieistotne. Decyduje wlatanie w model pilota. Co implikuje to że jedynym problemem który przeszkadza modelowi, jest tenże pilot. Który albo umie podrasować model (rzecz bardzo rzadka) lub skopać w locie dobry projekt (rzecz nagminna)
pabork Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 takie odnosze wrażenie...różnice zapewne uwidaczniają się w specyficznych warunkach lub przy najszybszych lotach...i przy kasie
Nikt Opublikowano 16 Listopada 2020 Opublikowano 16 Listopada 2020 Następna nowa VENDETTA w przygotowaniu! Tym razem ciężka i bardzo mocna i dodatkowa komora na balast okrągły ( wolfram).
Rekomendowane odpowiedzi