Skocz do zawartości

Modelmotor.pl - moja opinia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem że czasami każdemu może trafić się wpadka, ale nie raz za razem.

 

 

Pierwsze zakupy nawet OK ale kolejne to już klapa:

 

przy poprzednich zakupach, a raczej próbie zakupu silnika do SkySurfera, po tygodniu oczekiwania okazało się że owego silnika nie mają.

Tak więc, skoro już było zapłacone to wysłali inny twierdząc że będzie pasował.

Oczywiście nie pasował. Leży w szafce do dziś.

 

Ostatnie zakupy: zamówienie złożone w zeszłym tygodniu. Wszystko wybierane z tego co podane że jest na stanie.

Czekam cierpliwie.

Po tygodniu (!!!) ciszy dzwonię się przypomnieć i słyszę że 3 rzeczy już sprzedali w międzyczasie i czekają aż producent dośle.

No to ok, nie pilne, poczekam.

 

Paczka doszła, niby wszystko się z zamówienia zgadza poza zawiasami. Nie mieli takich jak chciałem to wrzucili całkiem inne, na sztukę.

 

 

To były już ostatnie zamówienia z tego sklepu.

 
Opublikowano

Przez internet tam nie zamawiam, tylko stacjonarnie. Jeśli nie mają czegoś na stanie (czy w ofercie wg sklepu internetowego) w większości są w stanie mi ściągnąć. Sklepu internetowego nie ocenię, stacjonarny wg mnie super - można tylko kupić, można też doradzić się, wymienić poglądy, argumenty. Tak więc obsługa stacjonarna pierwsza klasa.

Opublikowano

Chyba każdy sklep może zaliczyć wpadkę. Akurat z internetową wersją modelmotor nie miałem problemu, towar był zgodny z opisem i jeszcze udało mi się jakąś zniżkę wynegocjować. Fakt, że to było kilka lat temu, więc może to już nieaktualna informacja

 

Z ABCRC też mam dobre wspomnienia. Owszem, ostatnim razem zamówiłem uy nich przejściówki z XT60 na XT90-, a przesłali mi z XT30 na XT60, ale po złożeniu reklamacji przez telefon po dwóch dniach miałem to co zamawiałem. 

 

Generalnie uważam, że polskie sklepy bardzo dobrze wypełniają swoje powinności względem klienta i nawet jak coś spieprzą to potrafią naprawić błąd. A na jedną przesyłkę z Banggood czekam już ponad tok. Nawet nie chce mi się juz maili pisać...

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja też nie polecam.

Kupiłem model Voodoo Mustang EP TWM w nowszej wersji (składane podwozie, klapka baterii itp),
https://www.modelmotor.pl/voodoo-mustang-ep-zestaw-z-napedem-100cm.html
dostałem wersję starą, dodatkowo bez łopat śmigła.

Zdjęcia i opis dotyczą wersji nowszej.

Po mailu, oddzwonili z przeprosinami, że mówili już szefowi wcześniej, że opis jest zły oraz propozycją odesłania, lub rekompensaty.
Odsyłać już nie chciałem, rabat mnie nie interesował, ponieważ ceny mają za wysokie, zgodziłem się na dosłanie śmigieł. 
Niech będzie moja strata.
od tego czasu cisza, na maila nie odpowiedzieli.

Tak więc traktuję sprawę, jako oszustwo, w końcu świadomie sprzedali inny i niekompletny towar, nie rekompensując tego w żaden sposób.

Przygoda jednorazowa, nie będę sprawdzał, czy się poprawią.
 

Opublikowano

Logiczne czy nie, nie zmienia to faktu że ich działania są celowe.

 

Skoro wiedzą że jest zły opis i nic z tym nie robią to najwidoczniej mają nadzieję że Klient to i tak kupi, pokręci trochę nosem i się rozejdzie po kościach.

 

Jeśli sprzedają to czego nie mają to również wychodzą prawdopodobnie z założenia że Klient poczeka skoro już zapłacił.

Jedyne wyjście, jeśli już chcecie robić tam (i u innych) zakupy to wybierać opcję za pobraniem.

Może drożej o te 5 czy 6 zł, ale jak im się Klienci zaczną wycofywać ze złożonych zamówień to się nad tym zastanowią.

 

Ten temat nie dotyczy tylko tego sklepu.

Opublikowano

Kupując przez internet masz dwa tygodnie na oddanie towaru bez podania przyczyny.

 

 

Tak, masz rację, ale jeśli coś jest pilne bo np. zapowiada się długo wyczekiwany weekend z ładną pogodą a masz awarię, to można się lekko zdenerwować.

Co Ci po zwrocie jeśli weekend spędzisz na patrzeniu przez okno?

 

W większości przypadków jest tak że już dla świętego spokoju pozostawia się towar i nie odsyła. Pozostaje niesmak po oszustwie, bo inaczej nie można nazwać kogoś kto pokazuje że ma towar na stanie, mało tego, telefonicznie to potwierdza, a pomimo to towaru nie wysyła bo go nie ma !!!

 

Ja próbowałem kilkukrotnie dać im szansę, chyba dlatego że był to pierwszy sklep modelarski w którym kupiłem pierwszy model.

Dzięki rozmowie odwiedli mnie od pomysłu zakupu modelu konstrukcyjnego jako pierwszy model i zaproponowali SkySurfera. Dzięki temu zamiast się zniechęcić po pierwszym krecie, skleiłem szybko i w powietrze.

Opublikowano

bardzo to logiczne

Jak kolego cytujesz, to cytuj całość kontekstu, a nie postępuj jak TVP1/TVN.

 

Umówiłem się na dosłanie śmigieł jako naprawę niesmaku, bo szkoda mi czasu na odsyłanie i szukanie modelu gdzie indziej, (znając moje zabawy, szybko go rozbije, następny kupie inny), śmigieł nie dosłali, nie odzywają się, więc mam prawo traktować sprawę jako oszustwo.

 

Sprawa jest jasna.

Post informacyjnie, by dodać łyżkę dziegciu, do beczki dziegciu (miodu tu nie widzę)

Opublikowano

Jako. że poświęciłem chwilę na opis sprawy, winien jestem aktualizację. Z natury wierze ludziom, więc proszę nie snuć domysłów.

17.grudnia skontaktował się pracownik sklepu z informacją, iż był na urlopie i po powrocie stwierdził, że nikt nie zajął się sprawą, oraz że wszystko załatwi.
Przesyłka została dostarczona, łopatki dotarły z małym dodatkiem, więc finalnie dotrzymali warunków uzgodnień.

Tak więc jedyny minus, to fakt, że zdjęcia i opis na stronie, nadal pozostają od innej, atrakcyjniejszej wersji. 

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Sklep się zamyka. Cytat ze strony sklepu www.modelmotor.pl:

 

..."Szanowni Państwo,
sklep Modelmotor z dniem 31 lipca 2019 r. kończy działalność.
Złożone dotychczas zamówienia zostaną zrealizowane, lub na życzenie klienta, anulowane i zostanie dokonany zwrot wpłat.
Sklep internetowy nie przyjmuje już zamówień,
W sklepie stacjonarnym w Poznaniu trwa wyprzedaż posiadanego towaru.

 

Poszukujemy osób / firm zainteresowanych kontynuowaniem prowadzeniem sklepu internetowego www.modelmotor.pl
Ewentualne propozycje prosimy o kierowanie na adres mailowy sklep@modelmotor.pl

Jednocześnie pragniemy podziękować wszystkim naszym klientom za korzystanie z naszych usług przez ponad 10 lat."...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.