Skocz do zawartości

Pierwszy depromodel dla początkującego


Skojon

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę złożyć jakiś fajny modelik z depronu, wypadło na Zefirka :D Jestem początkującym jeśli chodzi o modelarstwo "samolotowe", za to mam już niemałe doświadczenie z robotami i elektroniką. Chcę zrobić coś sam, najlepiej jak najtaniej, chciałbym, żeby wszystko (bez elektroniki, czyli aparatury, regulatorów) zmieściło się w 200zł. No więc założenia:

Serwa: 2x SG-91r lub 2x SG-90

Silnik: Coś z Graupnerów, Speed 280 albo mocniejszy,

Aku: Wiem że to będą li-jony albo li-pole, spróbuję pokombinować z tymi od laptopów (17670, ok. 1800mAh), bo te sporo prądu ciągną a jak nie wyjdzie to Twicelle

Aparatura: Zrobię sam, tylko muszę znaleźć gdzieś jakieś fajne i miłe w obsłudze moduły na 868MHz, regulator będzie składał się z Mosfeta :D Manipulatory mam z pilota RC, ma nawet specjalne miejsce do przyklejenia potencjometru :D

Przekładnia: (jeśli uda się jakąś znaleźć lub ewentualnie samemu coś pokombinować)ok. 3-4:1

Samolocik ten ma być do nauki latania, głównie na dworze, jeśli wypisuję głupoty to nie bić :D

Aha, i gdzie tanio kupić depron? Mam zamiar kupić TUTAJ, ale jeszcze pojeżdżę po sklepach w Warszawie, znacie jakiś gdzie mają na arkusze?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach