Callab Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 , tylko musi tak za każdym razem piszczeć? A czytałeś w ogóle tę instrukcję? Np to: Powinieneś usłyszeć sygnał ‘beep’. Między włączeniem regulatora a sygnałem ‘beep’ nie należy poruszać drąŜkiem gazu. Jeśli nie usłyszałeś sygnału, wyłącz regulator, odłącz zasilanie, odczekaj 5 sekund i powtórz całą procedurę. Poza tym jeszcze na temat piszczenia, które mówi nam jak jest zaprogramowany regulator, napisali w poniższym paragrafie: Po następnych 5 sekundach usłyszysz 5 pojedynczych sygnałów ‘beep’ oznaczających ‘soft timing’ lub 5 podwójnych sygnałów ‘beep’ oznaczających ‘hard timing’. W tej instrukcji jest wszystko co potrzebujesz wiedzieć. i silnik piszczy gdy ma niskie obroty(to piszczenie to normalne?). Może tak być. To normalne. ,,włożenie wtyczki interfejsu do aparatury powoduje automatyczne wyłączenie toru radiowego. We wtyczce dwa piny powinny mieć miedzy sobą zworkę. Ta zworka odpowiada za blokowanie modułu nadawczego. Jeżeli jej nie ma to musisz wyjmować kwarc, ale skoro w instrukcji napisali, że nie musisz to nie wyjmuj. Możesz zrobić próbę - włącz odbiornik i zobacz czy reaguje na sterowanie jak w gnieździe trenera w nadajniku jest wtyk interfejsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pod obciążeniem śmigłem będzie startował wolniej.Nie grzeb w timingu jeżeli nie zrywa synchronizacji przy starcie lub na max obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Dziś testowałem silnik. Działa. Dziwi mnie tylko , że ma tak niskie obroty w porównaniu z szczotkowym silnikiem. Ale powiedzcie mi czemu się tak gdzeje jak pracuje ciągle przez ok. 5-10 min bez przerwy? Bardzo się nagrzewa (nie latałem w powietrzu tylko na ziemi testowałem ) czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Podczas lotu nie będzie się grzał.Małe obroty bo małe kv ,ale szczotką nie pokręciłbyś takim śmigłem bez przekładni.Szczotka też się grzeje po takim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Sorki po minucie ciągłej pracy (!), przed chwilą testowałem go jeszcze raz. Ten silnik ma zalecany regulator 25A a ja mam 30A . Czy go nie przeciążam? Czytałem , że silnik pobiera z regla tyle ile potrzebuje (tu 25A), a nie ile wciśnie regulator w silnik więc skąd takie grzanie??? szczotka też się grzeje po takim czasie Ale nie aż tak!Szczotka lekko tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Załóż śmigło ,włóż do modelu i lataj.Nie katuj go na sucho bo go przegrzejesz i będzie kosz.daj mu spokój ,wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Mówisz? Hmm.. No to zobaczymy Tylko muszę skompletować kable :rotfl: We wtyczce dwa piny powinny mieć miedzy sobą zworkę. Ta zworka odpowiada za blokowanie modułu nadawczego. Jeżeli jej nie ma to musisz wyjmować kwarc, ale skoro w instrukcji napisali, że nie musisz to nie wyjmuj. Możesz zrobić próbę - włącz odbiornik i zobacz czy reaguje na sterowanie jak w gnieździe trenera w nadajniku jest wtyk interfejsu. Zadziałało tzn. nie nadaje , dzieki ======================================================= EDIT: Jeszcze jedno pytanie , ma ktoś instrukcję obsługi PL do silnika RAY 3536/06 lub link do niej?Poszukuję takiej , dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.