bigkris Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 chociaz to by mi nie przeszkadzało jestes pewny ze by to nie przeszkadzalo? a latales modelem z za mocnym silniikem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Zamieniać OS 55Ax na ASP bo to 4-takt i mniej pali i brudzi? Ja bym się zdecydował jednak na OS-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Aż z taka to nie... A czy ten 4t byłby dobry??http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2822 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Dokładnie tak, widziałem takiego OS-a (55AX) w katanie Silvestri 150 cm rozstaw skrzydeł i zawis robił tak ciut ponad ? gazu. Osobiście mam OS 120 AX i mogę powiedzieć, że seria AX to prawdziwe "bestie" w sensie że mocy mają pod dostatkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Na jakim paliwie najlepiej pracują? Na nitro czy na standardzie 80/20? Mam w domu 5L paliwa standard 80/20? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 To paliwo jest "perfect" do docierania, niestety OS lubi nitro. Mój na 10%nitro i 18% oleju chodzi pięknie, na śmigle 17x6 ma 6 kg ciągu :shock: lata w Funtanie z masą 4 kg :devil: Mierzone wagą w zeszłą niedzielę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 To chyba jednak zakupię tego OS'a 55 AX. Zrobie tak że dotre go na tym standardzie, a jak mi co nie którzy kase oddadzą do wtedy poczuje co to nitro :wink: A jak świeca jest do 55 najlepsza? PS: A co do mieszczenia sie w modelu??? Zmieści się tam gdzie miał byc 46 AX??? Jakie drgania wywołuje? Czy konstrukcja nie będzie za słaba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Zmieści się w jakim sensie? Chodzi Ci o to że większy silnik,większej średnicy śmigło i czy jego końcówki nie zaczepią o ziemię? Tu musi się wypowiedzieć ktoś kto ma ten model. Drganiami się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 W moim mam OS n. 8 i jeżeli dobrze pamiętam to jest w komplecie. Co do mieszczenia się w modelu to jak widziałem są zalecane silniki 2takt 6,5 - 8,5 ccm, 55AX ma 8,9 ccm więc myślę, że wejdzie spokojnie. Dla świętego spokoju ściągnij sobie instrukcję ze strony osengines.com i porównaj wymiary (prawdopodobnie to będzie jedna instrukcja do obu silników) i będą bardzo zbliżone wymiarami (jedynie wysokość cylindra będzie inna, chyba) Z drganiami też bym się nie przejmował, różnica w pojemności nie jest aż tak duża, żebyś zobaczył różnicę w drganiach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Dokładnie to chodzi mi o to czy zmieści się w łoże w które miał wejść OS 46AX - pisze że konstrukcyjnie i wymiarowo podobne. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 No ja na to że nie takie rzeczy się przerabiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Na stronie OS-a jest tak przedstawiony "More muscle for .40 sized airplanes." TU masz link do tego silnika. EDIT: Pisałem idź na stronę, ściągnij manuala i porównaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 A jakie śruby do mocowania do łoża tam idą... jakie wybralibyście stąd: http://modele.sklep.pl/index.php?cPath=32_78_188 chodzi mi o imbusy.... PS: co do instrukcji to czytam ale nie wszystko moge przetłumaczyć (kilka znaczeń) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Sruby mogą byc trójki albo czwórki a nakretki samokontrujące .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Kup takie które wejdą Ci w otwory w bloku silnika i już i dotego nakrętki samokątrujące plus podkładki. Ale szczeże nie opłaca sie pchać w 2t. Ja już nigdy nie kupie 2t. 4t mają mniejszą moc owszem ale kręcą większymi smigłami mają większy moment obrotowy i w sumie radoche z latania będziesz mieć znacznie większą na 4t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Silnik 55Ax ma prawie wszystkie wymiary takie same co 46ax jest tylko wyższy. Tu jest cytat z opinii ze strony z modelem- "Latałem na silniku os max 46 LA i śmigle APC 11x6, ale prawdziwe możliwości pokazał po założeniu Os Maxa 55 Ax...." poczytaj sobie te opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Dobra, to chyba wszystko. Dzieki za pomoc ... "Pomógł" juz leci do co nie których :wink: Zaczeliśmy temat o 46 La lub Ax, a skończyliśmy na OS'ie 55. Niezły wynik Silnik już kupiony. We wtorek lub środe powinien być. Wtedy odezwe się co i jak. Czy :ass: czy ok. PS: co do opini to czytałem ale jakoś mi to umkneło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 myślę ze żałowałbyś kupując 46ax. bo 55AX ma prawie tą samą wagę i wymiary. A większą moc. I pewnie za rok będziesz chciał kupić sobie jakieś 3d więc silnik już masz A co do 4t. Ja preferuję tylko silniki OS a ceny 4t osmax to kosmos No wchodzi w grę jeszcze SAITO Miłej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Decyzja zapadła... kupiono 55AX i myśle że nie będe żałował. Jak wszystko dojdzie to napisze co jak-jakie wrażenie. Dziękuje jeszcze raz. Jedyne chyba co zmienie w tym modelu to zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Decyzja zapadła Ajajajajaj, trzeba bylo kupic Nelsona! Przy pojemnosci 6,5 cm ma dwa razy wiecej mocy niz 55AX :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.