Skocz do zawartości

O.S. max 46 LA czy AX


Mike

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Dokładnie tak, widziałem takiego OS-a (55AX) w katanie Silvestri 150 cm rozstaw skrzydeł i zawis robił tak ciut ponad ? gazu. Osobiście mam OS 120 AX i mogę powiedzieć, że seria AX to prawdziwe "bestie" w sensie że mocy mają pod dostatkiem.

Opublikowano

To paliwo jest "perfect" do docierania, niestety OS lubi nitro.

Mój na 10%nitro i 18% oleju chodzi pięknie, na śmigle 17x6 ma 6 kg ciągu :shock: lata w Funtanie z masą 4 kg :devil:

Mierzone wagą w zeszłą niedzielę.

Opublikowano

To chyba jednak zakupię tego OS'a 55 AX. Zrobie tak że dotre go na tym standardzie, a jak mi co nie którzy kase oddadzą do wtedy poczuje co to nitro :wink: A jak świeca jest do 55 najlepsza?

 

 

 

PS: A co do mieszczenia sie w modelu??? Zmieści się tam gdzie miał byc 46 AX???

Jakie drgania wywołuje? Czy konstrukcja nie będzie za słaba?

Opublikowano

Zmieści się w jakim sensie?

Chodzi Ci o to że większy silnik,większej średnicy śmigło i czy jego końcówki nie zaczepią o ziemię?

Tu musi się wypowiedzieć ktoś kto ma ten model.

Drganiami się nie przejmuj.

Opublikowano

W moim mam OS n. 8 i jeżeli dobrze pamiętam to jest w komplecie.

 

Co do mieszczenia się w modelu to jak widziałem są zalecane silniki 2takt 6,5 - 8,5 ccm, 55AX ma 8,9 ccm więc myślę, że wejdzie spokojnie. Dla świętego spokoju ściągnij sobie instrukcję ze strony osengines.com i porównaj wymiary (prawdopodobnie to będzie jedna instrukcja do obu silników) i będą bardzo zbliżone wymiarami (jedynie wysokość cylindra będzie inna, chyba)

Z drganiami też bym się nie przejmował, różnica w pojemności nie jest aż tak duża, żebyś zobaczył różnicę w drganiach :roll:

Opublikowano

Dokładnie to chodzi mi o to czy zmieści się w łoże w które miał wejść OS 46AX - pisze że konstrukcyjnie i wymiarowo podobne. Co wy na to?

Opublikowano

Na stronie OS-a jest tak przedstawiony "More muscle for .40 sized airplanes."

TU masz link do tego silnika.

 

EDIT: Pisałem idź na stronę, ściągnij manuala i porównaj.

Opublikowano

Kup takie które wejdą Ci w otwory w bloku silnika i już i dotego nakrętki samokątrujące plus podkładki.

 

Ale szczeże nie opłaca sie pchać w 2t. Ja już nigdy nie kupie 2t. 4t mają mniejszą moc owszem ale kręcą większymi smigłami mają większy moment obrotowy i w sumie radoche z latania będziesz mieć znacznie większą na 4t.

Opublikowano

Silnik 55Ax ma prawie wszystkie wymiary takie same co 46ax jest tylko wyższy.

Tu jest cytat z opinii ze strony z modelem-

"Latałem na silniku os max 46 LA i śmigle APC 11x6, ale prawdziwe możliwości pokazał po założeniu Os Maxa 55 Ax...."

poczytaj sobie te opinie.

Opublikowano

Dobra, to chyba wszystko. Dzieki za pomoc ... "Pomógł" juz leci do co nie których :wink:

 

Zaczeliśmy temat o 46 La lub Ax, a skończyliśmy na OS'ie 55. Niezły wynik :) Silnik już kupiony. We wtorek lub środe powinien być. Wtedy odezwe się co i jak. Czy :ass: czy ok.

 

PS: co do opini to czytałem ale jakoś mi to umkneło.

Opublikowano

myślę ze żałowałbyś kupując 46ax.

bo 55AX ma prawie tą samą wagę i wymiary.

A większą moc.

I pewnie za rok będziesz chciał kupić sobie jakieś 3d więc silnik już masz

A co do 4t. Ja preferuję tylko silniki OS a ceny 4t osmax to kosmos

No wchodzi w grę jeszcze SAITO :)

Miłej zabawy

Opublikowano

Decyzja zapadła... kupiono 55AX i myśle że nie będe żałował. Jak wszystko dojdzie to napisze co jak-jakie wrażenie. Dziękuje jeszcze raz.

 

 

Jedyne chyba co zmienie w tym modelu to zbiornik :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.