enter1978 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Mam prośbę do klientów Nastik.pl , chciałem u nich kupić śmigła ale nie mogę sie zalogować. Drugiego konta nie mogę założyć bo system krzyczy że mój adres mail jest juz w sklepie, z 3 razy klikałem aby system wysłał nowe hasło, ale cięgle mam komunikat że albo zły adres mail albo złe hasło. A dziś sobota to pewnie nie czynne , od poniedziałku chłopaki mają urlop , zadzwonić sie nie da , a prywatnego numeru nie posiadam. Mi tam się nie spieszy ale zrobił bym przelew i nim wrócą z urlopu do tego czasu by sie pieniądze zaksięgowały. Mógł by ktos sprawdzić czy da się do sklepu zalogować i to techniczny problem dla wszystkich? czy tylko ja mam coś nie hallo np z komputerem?.
sbogdan1 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Potwierdzam ...Logowanie bez problemu.Tu masz wszystkie dane łącznie z telefonem.Grzegorz raczej odbiera wszystkie telefony ew.oddzwania. NASTIK Wieszczęta 120, 43-386 Świętoszówka (GPS: E 18°52'09" N 49°49'53")tel: +48 601 416 244fax: +48 33 8100141http://www.nastik.pl, e-mail: nastik@nastik.plGG: 4324047 mBank nr konta: 21 1140 2017 0000 4402 0496 2306--------------------Dane do faktury:Grzegorz Stokłosa NASTIKWieszczęta 120, 43-386 ŚwiętoszówkaNIP: PL 633-155-08-84 REGON: 240225517 Pracujemy:Poniedziałek - Piątek: 08:30 - 17:00, Sobota 9:00 - 12:00
enter1978 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Dzięki, czyli coś u mnie jest nie tak. Ale dzwonili ze sklepu i wieczorem sprawdzą co zepsułem że nie mogę sie zalogować.
Rekomendowane odpowiedzi