Jump to content

Luz wału O.S MAX 46 LA


senio

Recommended Posts

Chciałem zapytać czy luz między czopem wału a pokrywą skrzyni korbowej w O.S. max 46LA ma być, oraz czy i jaki jest w nowym silniku ?. U mnie wał porusza się minimalnie w przód i w tył dzięki temu luzowi. Jak zmierzyłem jest to około 0,3mm luzu i tyle samo wał pracuje w przód i w tył. Dorabiam nową pokrywę skrzyni korbowej z duraluminium ponieważ stara jest wykruszona i mogę ją dorobić tak aby tego luzu nie było. Jeśli ma być tam luz jaki zrobić żeby nie było efektu zacierania podczas rozszerzania się materiału przy pracy pod wpływem temperatury ?.

Link to comment
Share on other sites

W moim silniku OS Max .20FP również występuje spory luz. Dzieje się tak jak mówi Motyl ciąg kasuje luz. W moim przypadku podczas odpalania starterem zdarza się iż wał zawadzi o tylną pokrywę! Pomimo tego silnik pracuje jak najbardziej prawidłowo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Silniczek już skończyłem. Dorobiłem dekiel skrzyni korbowej z duraluminium PA6. Dorobiłem też mocowanie ułamanej igły. Teraz czas na testy. Nagrzewnice świecy już sobie kupiłem więc jak trochę paliwa zdobędę pierwszy rozruch.

 

Tak wyglądał jak go kupiłem :

 

przed,jpg.jpg

 

Dorobiona pokrywa i uchwyt iglicy :

 

dekiel.JPG

 

Całość obecnie tak wygląda :

 

caly.JPG

Link to comment
Share on other sites

tak :D wtedy chodź troche schowa się za cylindrem, i jak "glebniesz" pionowo w ziemie masz 100% więcej szansy zę iglica przeżyje :D

 

OK. Na czas testów tak zostanie. W modelu obrócę ją pionowo. Dzięki za radę.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.