Skocz do zawartości

Pioneer II czy Volantex 757-6 na początek?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem absolutnie początkujący wiec z góry przepraszam jeśli napisze coś nie tak;) Wiem że temat typu" jaki model na start"był prawdopodobnie poruszany już wielokrotnie ale mi chodzi raczej o porównanie. Zastanawiam się jak w temacie na dwoma modelami: Pioneer II (nie trzeba przedstawiać) oraz 

Volantex 757-6

https://www.banggood.com/Volantex-RC-V757-6-V757-6-Ranger-G2-880mm-Wingspan-EPO-FPV-RCAirplane-Aircraft-PNP-p-1133817.html

Większość ludzi na forach zaleca na start właśnie Pioneera ale Volantex też wygląda ciekawie tylko pytanie jak się nim lata? Czy  ktoś miał może przyjemność/nieprzyjemność latania tym modelem?

I drugie pytanie : posiadam pakiet 2200mA czy zmieści mi się do Pioneera bez przeróbek?

Opublikowano

Ja latałem Pioneerem 2 na pakiecie 2200 3S. Zalecany był 1300. Jakoś nie umiałem wyważyć modelu na 1300. Latało się fajnie na 2200. Duża pojemność pozwalała na długie latanie na silniku. Model był wyważony na 62mm. Dobrze radził sobie na wietrze, ale słabiej szybował. Jak już trochę się nauczyłem (to był mój pierwszy model) przesiadłem się na pakiety 1300. Taki pakiet umieszczony prawie w nosie pozwala na wyważenie na 78mm. Pioneer lepiej szybuje, jest zwrotniejszy, ale słabiej radzi sobie na wietrze. Między pakietem 1300 a 2200 jeśli dobrze pamiętam jest 90gram różnicy i to robi swoje.

 

Z pakietem 2200 start jest bardziej nerwowy, bo model wytrąca po wyrzucie przed rozpędzenie mam się trochę wysokości.

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wydaje mi się że powinieneś poszukać danych ile ten 757-6 waży i jaką ma powierzchnię skrzydeł, to powinno dużo powiedzieć czy nadaje się lepiej do nauki niż Pionier. Czy ma na dziobie piankę czy plastik to też może być ważne bo tam coś o plastiku piszą? Ja tych danych tutaj nie widzę i to trochę odstrasza jak pokazują jak montować kamerkę a nie podają podstawowych parametrów - choć wygląda solidnie - wszędzie te wzmocnienia węglowe. Jeden jak i drugi to szybowce żadne, raczej samoloty trenerki które też kawałek potrafią zalecieć na wyłączonym silniku ( choć przy tym drugim to nie wiadomo bo nie znamy obciążenia powierzchni nawet ) a i jak termika silna to dłużej polatają na tej samej baterii. Latam Pionierem I na 1300 i 1800 pakietach - oba całkiem w przodzie i mam z 15 g ciężarków na dziobie . Jak masz 2200 to przesuniesz do tyłu pakiet i też będzie latał dobrze jako trenerek.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. A co myślisz o Volantex 757-6? Miałeś z nim kiedyś styczność?

Nie miałem styczności. Tego Volantexa chyba na swoim kanale YouTube oceniał Andrew Newton i bardzo go chwalił. Z tego co widziałem na zdjęciach to przód jest z pianki a nie z plastiku i to bardzo dobrze. Łatwiej to pokleić.

 

Osobiście mogę polecić Pioneera. Latam na nim już sezon i jestem z niego zadowolony. Uczyłem się na nim latać. Uważam, że Pioneer i inne betaloty trochę tracą już myszką. Volantexa jest moim zdaniem ładniejszy i wygląda bardziej nowocześnie.

 

Edycja:

Tutaj link do recenzji Volantexa

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

Nie wiem czy się zdecydowałeś ale w sieci pojawiło się porównanie Bixlera 1.1 z G2. Bixler jest bardzo podobny do Pioneera. Link tutaj

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.