heksodus Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Witam kolegów. Jestem całkiem zielony w temacie heli, więc chciałbym zasięgnąć opinie co sądzicie o tej zabawce? Czy jest to coś w miarę dla amatora? Czy jest przewidywalny? Czy te graty to coś warte ?czy osprzęt nadaje się do wymiany? wszelkie opinie i sugestie mile widziane;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek "Viper" Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 I znowu pręt znowu 6-cio kanałowiec w dodatku nerwowy. Proponuję zakup WLtoysa v977 lub xk. Naukę w symulatorze i wspomianym Wl-em czy xk. Potem jakiś model klasy 450-470 FBL. Odpuść sobie 450-kę na pręcie. Flybar ma zalety ale ma też wady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 To nie jest 450? Dostałem to za Free. Ile wogole on jest warty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 To nie jest 450? Dostałem to za Free. Ile wogole on jest warty? To jest 450tka:) A ile jest wart? na to pytanie odpowie Ci np. licytacja, choć jeśli nie masz możliwości sprawdzenia czy wszystko jest w 100% sprawne to szału bym się nie spodziewał Nawet jak jest wszystko sprawne to szału nie będzie;P Głównie przez to, że większość latających lobbuje głowice bez pręta i setup pod 6S. Jeśli dobrze widzę to tu masz setup pod 3s:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek "Viper" Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Nie wiem co jest grane wkurza mnie już ta autokorekta i podpowiedzi w androidzie Teraz widzę jakie bzdety wstawiło. Mój błąd miało być 450-ka. To nie jest 250-ka. Nawet napis jest Ale nie o tym. Jeszcze trochę ludzi lata na pręcie. Jedni bo po prostu lubią bo tak się nauczyli. Drudzy bo boją się ustawiania systemu FBL. Tak. O to chodzi. Ustawianie FBL nie jest wcale takie trudne. Wiadomo jakieś pojęcie mieć trzeba ale wszystko jest do opanowania. Natomiast ustawianie mechaniczne Heli na pręcie, naprawy - głowica ma jednak trochę więcej części, ani tanie ani banalne nie są. Więc ja w dobie dominujących układów FBL polecam, zalecam nie wyważać otwartych już drzwi. Obecnie widać że Heli z prętami często goszczą w ogłoszeniach. Powód jest taki jak wyżej napisałem. Ktoś kto poznał dobrze FBL raczej do flybara nie wróci. No chyba że fanatyk latania po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruuu Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 To nie jest 450? Dostałem to za Free. Ile wogole on jest warty?Max 200 zlAle to pod warunkiem, że ktoś chciałby kupić i ze jest w pełni sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Bardzo fajny śmigłowiec na standardowym wyposażeniu Aligna. Jeśli nie miałeś wcześniej kontaktu ze śmigłowcami ten model do nauki będzie bardzo dobry. Owszem 450 potrafi być nerwowa ale jak ustawisz sobie łagodne wychylenia tarczy będzie w pełni przewidywalny. Głowice prętowe są dobre a dla opóźnienia reakcji do nauki można dodatkowo zamontować ciężarki przy łopatkach sterujących wtedy heli ma bardziej spowolnione zachowanie. Jedynym minusem dla początkujących jest napęd na wałek i to bym proponował wymienić. Zahaczenie ogonkiem o ziemie kończy się najczęściej wymianą zębatek a pasek zazwyczaj przeskakuje o ząbek. Wszystkie części do głowicy dostaniesz bez problemowo. No i podwozie treningowe obowiązkowo, a przede wszystkim nie pal etapów w nauce zawis tyłem potem bokiem następnie przodem oraz symulator symulator i jeszcze raz symulator. Pakiety 11.1V 2200mAh 20C do nauki zawisów i lotów postępowych wystarczą w zupełności. Powodzenia w nauce. A ile jest wart myślę że z 600 w górę dostał byś na portalu aukcyjnym, ale czy chcesz go sprzedać czy nauczyć się latać to już sam zdecydujesz. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek "Viper" Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Oki188 ładnie to napisałeś Mirek - z tym 200 zł to trochę Cię poniosło Jak zaczynasz zawsze jest masa pytań, masa wyborów i masa problemów. Śmigłowce ani proste ani tanie nie są. Ale można koszty minimalizować. Skoro już masz tego Heli poszukaj kogoś kto pomoże go podregulować, pokaże Ci co i jak. Moja rada: jeżeli zdarzy Ci się scrashować tą głowicę pomyśl o głowicy FBL np Tarot. Są stosunkowo tanie. Do tego potrzebny będzie żyroskop FBL. ZYX Tarota wystarczy. Polecam zakup podwozia z trexa 470. Podnosi ono tył o kilka centymetrów. To jest ważne przy lądowaniach. Na początku może Ci się zdarzyć zahaczenie wirnikiem o podłoże. Dlatego tak jak oki188 pisze nie pal etapów. Wyćwicz zawis we wszystkich kierunkach a potem loty postępowe. Lądowisko nisko skoś lub przygotuj sobie jakiś helipad. Ja swoją 450-kę FBL Tarota mam do dzisiaj. To jest super śmiglak do odstresowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruuu Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Krzysiek, bo ja wiem czy mnie poniosło? Od czasu do czasu na forumowej giełdzie chodzą 450tki w cenie ok 500 zł, ktore: - są już na FBLu - sprzedawane z systemem - z serwami kst215 - z reglem z dobrym/wystarczajacym becem - często już na 6S, - niekiedy już w stretchu. Moim zdaniem różnica nawet większa niż 300 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek "Viper" Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 A niech będzie Nie korzystam z forum HT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi