Daniel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Witam Jestem początkującym modelarzem. Latałem już dwoma trenerkami i motoszybowcem a dokładnie to : * Rwd – 5 by skazoo ;D * E-starter ;D * Guppy ;D Chciałbym w powietrzu się troszkę pobawić akrobatem ale nie wiem jaki jest odpowiedni na początek ?? Dlatego moje pytania brzmią 1)Jaki akrobat jest odpowiedni na początek ?? :| 2) Jakie wyposażenie do niego będzie najlepsze?? :| 3) Czy może być Raven ?? :| Pozdrawia Daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shin Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Chodzi ci o Raven'a 2,5 m ? :shock: Raczej będą drzazgi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Może Fantastic, albo Edge 540? Są opisane na forum, przez Grześka i Krzyśka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Chodzi o tego dokładnie : http://www.aeroplaza.nl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Poczytał byś trochę ten dział a dowiesz się co jest dla Ciebie najodpowiedniejsze. Osobiście polecam SU lub Yaka 54 z EPP od Cyber fly. Oba tematy są w tym dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Wybieram tego fantastica Jakie wyposażenie będzie do niego odpowiednie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...