Tompson Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Witam mam problem z regulatorem jeti jes 012 przy zmianie aparatury odbiornik i nadajnik na dx7 coś chyba żle się zalogowało i cały czas mam pełne obroty na silniku nie ważne czy przełącznik w regulatorze jest na on czy of oraz czy odbiornik się już zalogował cały czas daje full prąd na silnik ;(.Regulator nic nie pika - nie loguje się podłączyłem do odbiornika inny regulator walkery i dalej to samo,nie wiem kurcze jak to wszystko zresetować . CZy bindowanie z bindem na kanale THRO i baterią zapiętą do odbiornika mogło namieszać Jestem zielony w tym temacię więc proszę o wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Czy próbowałeś podpiąć w miejsce regulatora serwo? A sprawdzałeś, czy czasami "gaz" nie pojawił się na innym kanale - też za pomocą serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompson Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 nie ma gazu na innym kanale na THRO servo wychyla się po dodaniu gazu zaraz po podpięciu zasilania regulatora silnik kręci się nieważne czy gaz jest na 0 czy na 100 % (nie reaguje na niego) nie wydaje wogóle żadnych dżwięków , nie loguje przedtem pikał po zalogowaniu się i wszystko było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...