Skocz do zawartości

regulator - silnik pełne obroty JETI JES 012


Tompson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z regulatorem jeti jes 012 przy zmianie aparatury odbiornik i nadajnik na dx7 coś chyba żle się zalogowało i cały czas mam pełne obroty na silniku nie ważne czy przełącznik w regulatorze jest na on czy of oraz czy odbiornik się już zalogował cały czas daje full prąd na silnik ;(.Regulator nic nie pika - nie loguje się

podłączyłem do odbiornika inny regulator walkery i dalej to samo,nie wiem kurcze jak to wszystko zresetować .

CZy bindowanie z bindem na kanale THRO i baterią zapiętą do odbiornika mogło namieszać

Jestem zielony w tym temacię więc proszę o wyrozumiałość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma gazu na innym kanale

na THRO servo wychyla się po dodaniu gazu

 

zaraz po podpięciu zasilania regulatora silnik kręci się nieważne czy gaz jest na 0 czy na 100 % (nie reaguje na niego)

nie wydaje wogóle żadnych dżwięków , nie loguje przedtem pikał po zalogowaniu się i wszystko było ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że regulator nie uzbraja się, bo nie traktuje cofnięcia drążka gazu jako maksymalnego. Nie znam tej aparatury, ale musisz zwiększyć zakres maksymalnych wychyleń dla kanału THRO, ew. zwiększyć trymowanie, o ile to możliwe - ale to gorsze rozwiązanie.

 

EDIT: dziwne, że silnik kręci się - jak regulator się nie uzbraja, to nie powienien ruszyć... hmmm... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to że na obu regulatorach jest to samo przed zalogowaniem puszczają full prąd na silnik tak jakby wczytały złe ustawienia przy podłączeniu do odbiornika

 

przy zapięciu do innego odbiornika-nadajnika walkery 701 dalej jest to samo

może to silnik ma jakieś zwarcie albo spalił oba regulatory ;(

 

sprawdziłem na innym regulatorze-silniku i sygnał z apki jest właściwy