Marek_Spy Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Mam taka ale jakąś kiepskawo lata albo ja nie umiem a ze mam ArduPilot APM2.6 z GPS i mozliwoscią rozbudowy o telemetrie i inne to pomyślałem ze można zastąpić elektronikę i tu pytania czy można przeprogramować APM na sygnał PWM ? bo wtedy został bym na silnikach szczotkowych przynajmniej na razie czy ktoś pomoże z oprogramowaniem ? bo w tym temacie jestem początkujący. Pozostałe pytania bede po uruchomieniu Jaką telemetrie i kamerkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaciera Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Podłącz sterowniki silnika (mosfet) do pinów wyjściowych kontrolera lotu, tak samo jak w przypadku zwykłych bezszczotkowych ESC, Ustaw MOT_PWM_TYPE = 3 dla "szczotkowych" i zrestartuj kontroler lotu Ustaw RC_SPEED = 16000, aby ustawić częstotliwość odświeżania na 16khz (możliwe są inne wartości od 1000 do 20000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 OK zobaczę gdzie to jest w kontrolerze bo jeszcze słabo mam to opanowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Ustaw MOT_PWM_TYPE = 3 dla "szczotkowych" i zrestartuj kontroler lotu Paczaj.... uczę się całe życie a i tak głupi umrę... W którym miejscu trzeba tego szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...