oki188 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Łożyska wybieraj markowe a nie takie za 2zł oraz powinny być wklejone w okucia na klej LOCTITE do łożysk u mnie w 450 też występują luzy ale minimalnie odczuwalne pewnie za sprawą grubości szpindla. W pozostałych modelach tez łożyska mam wklejone by zminimalizować luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek "Viper" Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Nie dawało mi to spokoju więc dopadłem helika 450 i rozebrałem okucia łopat głównych. nie wkładając okucia założyłem dwa łożyska na wał i okazało się że luz występuje między łożyskiem a wałem natomiast same łożyska w okucie wchodzą jedne jak w masło inne siedzą jak wbite.... luz jest taki, że przy centralnej części głowicy ruszam łopatą to na końcu łopaty skok wynosi około 0.5 cm Możesz próbować podmienić szpindel, łożyska, zastosować podkładki i zobaczyć czy coś się poprawi. Dokładność wykonania poszczególnych elementów może być zawalona lub wystąpiło zużycie wskutek eksploatacji albo uszkodzenia przy kretowaniu. Przyczyn może być kilka. Żeby mieć jakiś obraz sytuacji najlepiej użyć nowych elementów w postaci szpindla i łożysk.Łożyska polecam EZO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi