goleo7 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam, chciałem przedstawić model nad którym pracuję od kilku miesięcy- ZLIN 526 w malowaniu ŻELAZNY, SP-CSU. Dopiero teraz znalazłem czas na zaprezentowanie etapów budowy, postaram się nadrobić zaległości :mrgreen: . Jest to moja pierwsza prezentacja modelu na forum, więc proszę o wyrozumiałość . Model prawie całkowicie wykonany z balsy. Rozpiętość - 95cm Długość - 85cm Waga: nieznana Kilka zdjęć tego co dotychczas wykonałem : Ciąg dalszy nastąpi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Czesc,bardzo ładnie wykonujesz to mógłbym poprosić o plany ? pyra_1993@o2.pl Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goleo7 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Niestety plany nie są mojego autorstwa i nie mam zgody na rozpowszechnianie ich;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goleo7 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Kolejne postępy przy modelu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Trzeba przyznać że wychodzi Ci to super. Możesz powiedzieć coś jaką metodą nakładasz wzory na model. To są rysunki czy kilka warstw folii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki0506 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Cześć. Bardzo fajny model. :wink:. Powodzenia :wink: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...