Skocz do zawartości

ZLIN-526 ŻELAZNY TRÓJKA


goleo7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem przedstawić model nad którym pracuję od kilku miesięcy- ZLIN 526 w malowaniu ŻELAZNY, SP-CSU. Dopiero teraz znalazłem czas na zaprezentowanie etapów budowy, postaram się nadrobić zaległości :mrgreen: . Jest to moja pierwsza prezentacja modelu na forum, więc proszę o wyrozumiałość :). Model prawie całkowicie wykonany z balsy.

 

Rozpiętość - 95cm

Długość - 85cm

Waga: nieznana :)

 

Kilka zdjęć tego co dotychczas wykonałem :) :

 

81071981lq2.th.jpgthpix.gif

 

25047373iy3.th.jpgthpix.gif

 

52381965cg8.th.jpgthpix.gif

 

84084934cj7.th.jpgthpix.gif

 

Ciąg dalszy nastąpi :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Trzeba przyznać że wychodzi Ci to super.

Możesz powiedzieć coś jaką metodą nakładasz wzory na model.

To są rysunki czy kilka warstw folii ?

 

Naklejki drukowałem w firmie reklamowej. Kosztowało mnie to więcej niż za oracover :) Naklejki miałem przygotowane w Corelu, dzięki koledze Rzepka. Te dwukolorowe naklejki to firma wykonywała poprzez naklejenie dwóch warstw, w przypadku 'ludzika' pod spodem biała część a na górze czarna;)

 

pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Po długiej przerwie przy pracach nad modelem, ZLIN wzbił się dziś po raz pierwszy w powietrze. Maski nie montowałem, bo jeszcze nie gotowa. Kabinka "robocza", bo finalna jeszcze nie ma mocowania.

 

Udało się wykonać 2 loty po ok. 10 minut, bez żadnych uszkodzeń.

 

Poniżej kilka zdjęć:

 

zlin1.jpg

 

zlin2.jpg

 

zlin3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie