Gość Anonymous Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Regulując mojego ZDZ-40 ustawiłem go tak, że bez problemu odpala nawet gdy jest zimny. Na biegu jałowym pracuje płynnie.Także przejście do wysokich obrotów jest płynne.Jednak nie mogę ustawić obrotów maksymalnych.Na 3/4 gazu silnik pracuje nieregularnie i w miarę zwiększania obrotów dławi się.Nie osiąga obrotów maksymalnych.Regulacja igłą obrotów ,H'' nic nie zmienia. Zastanawiam się, czy ustawiony jest prawidłowo zapłon. Czy może być także uszkodzony moduł zapłonowy? Boję się latać ze zbyt małymi obrotami silnika. Może ktoś dobrze znający te silniki podpowie w którym kierunku pójść? Sławomir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Władek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Przesuń czujnik maksymalnie w prawo i zobacz, co się dzieje. Zapłon raczej dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam Pierwsze co musisz sprawdzić to siateczka w gaźniku (lubi się zatkać).Siateczka znajduje się pod dekielkiem z trzema śrubami,wyczyść najlepiej cały gaźnik.Może być jeszcze uszczelka pod gaźnikiem (słabe podciśnienie) i może najistotniejsze a mianowicie może masz za duże śmigło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.