Guest Anonymous Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Regulując mojego ZDZ-40 ustawiłem go tak, że bez problemu odpala nawet gdy jest zimny. Na biegu jałowym pracuje płynnie.Także przejście do wysokich obrotów jest płynne.Jednak nie mogę ustawić obrotów maksymalnych.Na 3/4 gazu silnik pracuje nieregularnie i w miarę zwiększania obrotów dławi się.Nie osiąga obrotów maksymalnych.Regulacja igłą obrotów ,H'' nic nie zmienia. Zastanawiam się, czy ustawiony jest prawidłowo zapłon. Czy może być także uszkodzony moduł zapłonowy? Boję się latać ze zbyt małymi obrotami silnika. Może ktoś dobrze znający te silniki podpowie w którym kierunku pójść? Sławomir
Władek Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Przesuń czujnik maksymalnie w prawo i zobacz, co się dzieje. Zapłon raczej dobry.
kkdarch Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Witam Pierwsze co musisz sprawdzić to siateczka w gaźniku (lubi się zatkać).Siateczka znajduje się pod dekielkiem z trzema śrubami,wyczyść najlepiej cały gaźnik.Może być jeszcze uszczelka pod gaźnikiem (słabe podciśnienie) i może najistotniejsze a mianowicie może masz za duże śmigło?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.