Jump to content

Krępowanie depronu.


madrian

Recommended Posts

Przeglądając niedawno temat o (chyba) niemieckich combatach, widziałem tak fotki elementów depronowych, wyglądających jak wytłoczone na jakiejść formie.

http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=111031

Pierwsza fotka.

Mam wobec tego pytanie:

Czy da się tak krępować zwykły depron (taki sklepowy rowkowany, lub gładki), czy też elementy takie uzyskuje się przez bezpośrednie formowanie masy w formie (fabrycznie)?

Może to nie depron, tylko EPP?

Jeśli się da, to jak to zrobić? I jakie są ograniczenia i wady takiej technologii (np. tylko kształty proste jak na fotce, czy też bardziej skomplikowane)?

Link to comment
Share on other sites

Być może CNC, ale mi to wygląda na zwykłe gięcie depronu na ciepło na jakimś kopycie, elementy wychodzą bardzo podobnie jeśli nie ma jakiś bardzo wymyślnych kształtów, Jednakże grubość i struktura tego materiału nie wskazuje zbytnio na depron 6mm :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.